Do obowiązków agencji należą kompleksowe działania komunikacyjne – stworzenie strategii działań PR, doradztwo wizerunkowe, działania guerillowe oraz prowadzenie biura prasowego. – Bardzo cieszymy się, że portfolio agencji poszerzyło się o kolejnego klienta technologicznego, ponieważ nasz zespół ma wypracowane silne kompetencje i duże doświadczenie w tym obszarze – komentuje Barbara Sołtysińska, dyrektor generalna Livebrand PR Communications.
W portfolio WDC znajdują się takie serwisy jak – Przenaczeni.pl druga na świecie społeczność randkowa katolików z ponad 300 tys. zarejestrowanych użytkowników, serwis dla osób po 40-tce MlodeSerca.pl, dla samotnych rodziców ZakochanyRodzic.pl, specjalistyczne serwisy randkowe SportRandka.pl, DuzaRandka.pl oraz dobierający pary na podstawie testów osobowości DoskonałaPara.pl oraz flirtingowy Randko.pl.
Zobacz również
– Współpraca z profesjonalną agencją w zakresie pełnej obsługi public relations, w szczególności PR korporacyjnego oraz Brand PR ma umocnić pozycję wiodącej firmy oraz efektywnie wpłynąć na dalszy rozwój serwisów. Jesteśmy bardzo skuteczni w łączeniu użytkowników. Połączyliśmy już w pary ponad 6000 osób, zmieniamy ludzkie życie na lepsze. Chcemy podzielić się tą wiedzą ze światem – mówi Maciej Koper, prezes World Dating Company.