…firmy farmaceutycznej USP Zdrowie.
– Zawsze szukamy dla naszych klientów najlepszych pomysłów na efektywną komunikację marketingową. Dlatego pracujemy w zespole osób kreatywnych, ale skupionych przede wszystkim na dostarczaniu skutecznych rozwiązań komunikacyjnych. – mówi Anna Plencler, managing & creative partner w Upside.
Zobacz również
Bartosz Gryś współtworzył kampanie reklamowe wyróżnione nagrodami Effie (w roku 2015 za kampanię biznesową dla Play, a w roku 2016 za całokszałt kampanii dla Play). Trzy razy znalazł się w ekipie najlepszej agencji roku (w latach 2006, 2008, 2009) według magazynu „Media & Marketing Polska”. Jest współtwórcą kampanii reklamowej dla Play, która zwiększyła liczbę abonentów z 3 do 13 milionów w ciągu siedmiu lat.
Przez ostatnie 10 lat pracował w agencji reklamowej Grandes Kochonos również jako senior copywriter. Wcześniej doświadczenie zawodowe zdobywał w agencjach reklamowych Testardo Red Cell, Cytryna i Euro RSCG Warsaw. Pracował dla takich marek jak Play, Aviva czy Bank BGŻ.
Upside to agencja strategiczno-kreatywna, wykorzystująca narzędzia ekonomii behawioralnej do tworzenia efektywnych kampanii marketingowych. Przygotowuje i realizuje działania z zakresu reklamy ATL, kampanie komunikacyjne 360°, kampanie z zakresu digital, organizuje eventy i prowadzi obsługę w mediach społecznościowych. Agencja powstała w 2010 r.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing