Nowa, jeszcze bardziej przyjazna polityka zwrotów to odpowiedź na potrzeby Klientów, którzy zapytani o to, co dla nich najważniejsze wskazali łatwy i prosty zwrot. Klienci chcą także swoją sprawę w sklepie rozwiązać szybko i bezproblemowo. JYSK to umożliwia – za towary z dowodem zakupu zwracana będzie gotówka, w pozostałych przypadkach JYSK proponuje Klientom zwrot na kartę podarunkową lub wymianę na inny towar.
Naszym celem jest ułatwienie zwrotu dla Klienta ale także ułatwienie pracy naszym Pracownikom. W JYSK przede wszystkim szanujemy wybory naszych Klientów. Jednocześnie rozumiemy, że może on zmienić zdanie lub opinię nt. zakupionego towaru. Nam zależy na zadowoleniu Klienta, dlatego zdecydowaliśmy się na jeszcze większe uproszczenia zwrotów – podkreśla Piotr Padalak, dyrektor generalny JYSK Polska
Zobacz również
Zakupy mebli i wyposażenia domu to jedne z najbardziej stresujących decyzji. JYSK chce kojarzyć się z przyjemnością.
Wiemy, że Klienci oczekują przyjaznej polityki zwrotów, bo ich o to zapytaliśmy. W ankiecie przeprowadzonej wśród 15 tysięcy respondentów w 12 krajach w Europie konsumenci wyraźnie wskazali, że łatwy i prosty zwrot jest kluczowym czynnikiem decydującym o wyborze sklepu, w którym dokonują zakupów – mówi Padalak. Klienci JYSK są zadowoleni z zakupów w naszych sklepach, co potwierdzają oceny produktów na naszej stronie internetowej. Jednak czasami zwracają się do nas, z różnymi typowymi przy urządzaniu domu problemami – sofa do salonu okazała się za szeroka, w szafie Pani znalazła pościel kupioną na prezent dla cioci, ale na imieniny nigdy nie dotarła i pościel zajmuje tylko miejsce w szafie. Rozumiemy i wierzymy, że tak się może zdarzyć. Dlatego w JYSK te wszystkie rzeczy przyjmiemy z uśmiechem do naszego sklepu – dodaje Padalak.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce