Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Najlepszy zespół szuka zawodników. Dołącz do Leroy Merlin

22 marca rusza nowa kampania Leroy Merlin pod hasłem „Dołącz do najlepszego zespołu”. To pierwsza w Polsce kampania wizerunkowa, która zachęca kandydatów do aplikowania, bazując na sponsoringu Reprezentacji Polski w piłce nożnej.
O autorze
2 min czytania 2018-03-21

Chyba żaden inny sport nie budzi w naszym kraju tylu emocji co piłka nożna. Nawet jeśli sami nie gramy, to kibicujemy naszej drużynie. Dlatego nową kampanię wizerunkową Leroy Merlin oparło na „piłkarskich klimatach”, które oddają ducha zespołowości i wyjątkową atmosferę panującą w Leroy Merlin. – Najważniejszą wartością i wyróżnikiem naszej firmy jest wyjątkowa kultura organizacyjna, a co za tym idzie – świetna atmosfera w pracy. Wszyscy – bez względu na wiek i stanowisko – zwracamy się do siebie po imieniu i zawsze możemy liczyć na wsparcie kolegów. Postanowiliśmy tę zespołowość pokazać w nowej kampanii. – wyjaśnia Magdalena Rusiecka, Dyrektor HR Leroy Merlin Polska.

Kampania „Dołącz do najlepszego zespołu” jest spójna z działaniami firmy, która od 2016 roku jest Oficjalnym Sponsorem Reprezentacji Polski w piłce nożnej. Tytułowy najlepszy zespół to już ponad 10 000 pracowników Leroy Merlin w Polsce, którzy, jak pokazują badania przeprowadzone na potrzeby nowej kampanii – są zaangażowani w swoją pracę, lubią mieć wpływ na to, co robią oraz cenią sobie współpracę.

W swoich dotychczasowych działaniach employer brandingowych Leroy Merlin zawsze stawiało na autentyzm i transparentność. Tak jest również w przypadku kampanii „Dołącz do najlepszego zespołu”. Firma przyciąga kandydatów atutami, które – jak wynika z przeprowadzonych badań – są dla nich ważne i wyróżniają Leroy Merlin na tle konkurencji. Opowiada o nich jednak językiem piłkarskim. Pokazuje m.in. że umowa o pracę to jej stały fragment gry, że nowi zawodnicy mają wpływ na grafik, że oferuje im profesjonalny trening wdrożeniowy, że w zespole Leroy Merlin mogą liczyć na akcjonariat, udział w zyskach, ciekawe benefity oraz dostęp do nowoczesnych narzędzi – m.in. każdy pracownik wyposażony jest w służbowy smartfon. W kreacjach przygotowanych na potrzeby kampanii Leroy Merlin pokazuje atmosferę entuzjazmu i zaangażowania, bliską tej panującej na boisku.

Do udziału w kampanii Leroy Merlin zaprosiło pracowników centrali i sklepów z całej Polski. Wybrane podczas castingu osoby reprezentują różne zawody – od kasjera, czy doradcy klienta poprzez magazyniera po pracowników biurowych w centrali firmy. Bohaterów kampanii będzie można poznać dzięki nowym materiałom rekrutacyjnym oraz na stronie kariera.leroymerlin.pl, którą przy tej okazji również zaktualizowano. Nagrany w ramach kampanii spot radiowy już niedługo będzie można usłyszeć w całej Polsce, natomiast wyprodukowane filmy zostaną wykorzystane w kampanii on-line, m.in. w mediach społecznościowych. Kampania została opracowana przez zespół Komunikacji Korporacyjnej Leroy Merlin przy współpracy z firmą HRK S.A.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Leroy Merlin zatrudnia w Polsce ponad 10 000 pracowników w blisko 60 sklepach zlokalizowanych w dużych i średniej wielkości miastach oraz centrali w Warszawie. Materiały związane z nową kampanią można znaleźć w Biurze Prasowym pod adresem www.leroymerlin.com, natomiast rekrutacja prowadzona jest za pośrednictwem strony www.kariera.leroymerlin.pl.

Słuchaj podcastu NowyMarketing