Najlepszy zespół szuka zawodników. Dołącz do Leroy Merlin

22 marca rusza nowa kampania Leroy Merlin pod hasłem „Dołącz do najlepszego zespołu”. To pierwsza w Polsce kampania wizerunkowa, która zachęca kandydatów do aplikowania, bazując na sponsoringu Reprezentacji Polski w piłce nożnej.
O autorze
2 min czytania 2018-03-21

Chyba żaden inny sport nie budzi w naszym kraju tylu emocji co piłka nożna. Nawet jeśli sami nie gramy, to kibicujemy naszej drużynie. Dlatego nową kampanię wizerunkową Leroy Merlin oparło na „piłkarskich klimatach”, które oddają ducha zespołowości i wyjątkową atmosferę panującą w Leroy Merlin. – Najważniejszą wartością i wyróżnikiem naszej firmy jest wyjątkowa kultura organizacyjna, a co za tym idzie – świetna atmosfera w pracy. Wszyscy – bez względu na wiek i stanowisko – zwracamy się do siebie po imieniu i zawsze możemy liczyć na wsparcie kolegów. Postanowiliśmy tę zespołowość pokazać w nowej kampanii. – wyjaśnia Magdalena Rusiecka, Dyrektor HR Leroy Merlin Polska.

Kampania „Dołącz do najlepszego zespołu” jest spójna z działaniami firmy, która od 2016 roku jest Oficjalnym Sponsorem Reprezentacji Polski w piłce nożnej. Tytułowy najlepszy zespół to już ponad 10 000 pracowników Leroy Merlin w Polsce, którzy, jak pokazują badania przeprowadzone na potrzeby nowej kampanii – są zaangażowani w swoją pracę, lubią mieć wpływ na to, co robią oraz cenią sobie współpracę.

W swoich dotychczasowych działaniach employer brandingowych Leroy Merlin zawsze stawiało na autentyzm i transparentność. Tak jest również w przypadku kampanii „Dołącz do najlepszego zespołu”. Firma przyciąga kandydatów atutami, które – jak wynika z przeprowadzonych badań – są dla nich ważne i wyróżniają Leroy Merlin na tle konkurencji. Opowiada o nich jednak językiem piłkarskim. Pokazuje m.in. że umowa o pracę to jej stały fragment gry, że nowi zawodnicy mają wpływ na grafik, że oferuje im profesjonalny trening wdrożeniowy, że w zespole Leroy Merlin mogą liczyć na akcjonariat, udział w zyskach, ciekawe benefity oraz dostęp do nowoczesnych narzędzi – m.in. każdy pracownik wyposażony jest w służbowy smartfon. W kreacjach przygotowanych na potrzeby kampanii Leroy Merlin pokazuje atmosferę entuzjazmu i zaangażowania, bliską tej panującej na boisku.

Do udziału w kampanii Leroy Merlin zaprosiło pracowników centrali i sklepów z całej Polski. Wybrane podczas castingu osoby reprezentują różne zawody – od kasjera, czy doradcy klienta poprzez magazyniera po pracowników biurowych w centrali firmy. Bohaterów kampanii będzie można poznać dzięki nowym materiałom rekrutacyjnym oraz na stronie kariera.leroymerlin.pl, którą przy tej okazji również zaktualizowano. Nagrany w ramach kampanii spot radiowy już niedługo będzie można usłyszeć w całej Polsce, natomiast wyprodukowane filmy zostaną wykorzystane w kampanii on-line, m.in. w mediach społecznościowych. Kampania została opracowana przez zespół Komunikacji Korporacyjnej Leroy Merlin przy współpracy z firmą HRK S.A.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Leroy Merlin zatrudnia w Polsce ponad 10 000 pracowników w blisko 60 sklepach zlokalizowanych w dużych i średniej wielkości miastach oraz centrali w Warszawie. Materiały związane z nową kampanią można znaleźć w Biurze Prasowym pod adresem www.leroymerlin.com, natomiast rekrutacja prowadzona jest za pośrednictwem strony www.kariera.leroymerlin.pl.

Słuchaj podcastu NowyMarketing