W ramach umowy agencja odpowiada za działania SEM, Facebook Ads oraz analitykę.
Wyzwaniem dla Up&More jest dotarcie do bardzo wymagającej grupy docelowej z czysto technologiczną ofertą produktową. Agencja ma przede wszystkim zadbać o jakość ruchu trafiającego do serwisu www.abplanalp.pl oraz o pozyskiwanie leadów.
Zobacz również
„Up&More przekonało nas do siebie swoim globalnym pomysłem na działania online dla naszej firmy, których podstawowym celem jest sprzedaż. Wiemy, że nie jest to łatwe zadanie ze względu na branżę, w której funkcjonujemy i specyfikę długotrwałego procesu sprzedaży” – komentuje Grzegorz O. Ziółkowski, Dyrektor Marketingu z Abplanalp Sp z o.o.
„Zadanie, które nam powierzono wymaga ciągłego zaangażowania na poziomie analitycznym i optymalizacyjnym, by maksymalnie wykorzystać kanały dotarcia jakim są kampanie w Google i Facebook Ads. Jesteśmy przekonani, że rozłożenie działań w czasie i konsekwentna realizacja strategii pozwolą nam na osiągnięcie wyznaczonych celów” – dodaje Marzena Kamińska, partner zarządzający w agencji Up&More.
Umowa została podpisana do końca 2018 roku.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing