Ponadto agencja przygotowała i wyprodukowała kontent zdjęciowy oraz video dla innych produktów WINIARY m.in.: Barszczu Białego Nasza Specjalność, Żurku Nasza Specjalność, Żurku Razowego, Sosu Pieczeniowego Jasnego oraz Budyniu Śmietankowego.
– Nasze kompetencje, pozwalają na pełną obsługę kampanii we wszystkich dostępnych kanałach komunikacji digitalowej. – mówi Kamil Prandota–Prandecki, współzałożyciel i Managing Director BITEME!concept
Zobacz również
Możliwość realizacji całej kampanii od kreacji i przepisów poprzez proces produkcji, pozwoliła nam w pełni wykorzystać potencjał naszego zespołu. Dzięki temu mieliśmy również pełną kontrolę nad spójnością komunikacji. Takie zintegrowane podejście wpływa na wyniki, które następnie analizujemy z klientem pod kątem założonych celów. – dodaje Tomasz Uszyński, współzałożyciel i Creative Director BITEME!concept
BITEME!concept dla Majonezu Dekoracyjnego WINIARY i Sosu Chrzanowego WINIARY stworzyła przepisy, content video, kampanię banerową, reklamy dla VOD oraz kreację postów do social mediów.
Powstała również seria zdjęć z przepisami z wykorzystaniem Majonezu Dekoracyjnego i Sosu Chrzanowego. W tym wypadku założeniem było pokazanie inspirujących przepisów na klasyczne dania w bardziej nowoczesnej odsłonie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Dla zup m.in. Barszczu Białego Nasza Specjalność, Żurku Nasza Specjalność oraz Żurku Razowego agencja stworzyła zdjęcia wraz z ciekawymi przepisami oraz filmy, prezentujące nowe pomysły na serwowanie tych dań. Dodatkowo stworzone materiały mają również podkreślać występujące różnice w smakach pomiędzy najbardziej wielkanocnymi zupami, czyli barszczem białym i żurkiem
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Z kolei Sos Pieczeniowy Jasny WINIARY oraz Budyń Śmietankowy WINIARY reklamują stworzone przez BITEME!concept filmy, które umieszczone są na You Tube oraz w Social Mediach.
– Wychodzimy z założenia, że również tradycyjne potrawy warto pokazywać w nowym, inspirującym stylu i to właśnie staramy się robić wspólnie z markami z którymi pracujemy – mówi Kamil Prandota-Prandecki.
Materiały z kampanii (w tym filmy) można obejrzeć tutaj.