Dochód ze sprzedaży kolekcji przeznaczony zostanie na wspieranie kobiecej przedsiębiorczości.
Pierwszy dzień kalendarzowej wiosny już za nami – teraz czas zaprosić ją również do naszych stylizacji. Seria ALL IN MY HANDS to zestaw trzech, doskonale uzupełniających się pastelowych odcieni, które idealnie sprawdzają się zarówno w pracy, jak podczas nieformalnych spotkań z przyjaciółmi, zapewniając kobiecy wygląd dłoni.
Zobacz również
W skład kolekcji wchodzą: romantyczny, bladoróżowy odcień Light Pink, oryginalny wrzosowy Light Violet, a także modny Light Blue, czyli przepiękny błękit. Semilac ALL IN MY HANDS pozwoli na wyczarowanie subtelnej stylizacji.
Kobiety wspierają kobiety
Gwarancja pięknego, pełnego blasku wyglądu to nie jedyna zaleta nowej kolekcji charytatywnej. Firma Nesperta, właściciel marki Semilac, przekaże 4 złote ze sprzedaży każdego z produktów serii na edukację i aktywizację zawodową Polek.
W ramach wspierania kobiecej przedsiębiorczości i zdobywania przez Polki nowych kwalifikacji, firma zaplanowała serię warsztatów, które zostaną przeprowadzone na pięciu uczelniach w całym kraju. Zajęcia skierowane będą do studentek kierunków kosmetologicznych, które swoją zawodową przyszłość wiążą ze stylizacją paznokci. Dochód ze sprzedaży lakierów kolekcji ALL IN MY HANDS przeznaczony zostanie na ufundowanie grantów o łącznej wysokości 10 tysięcy złotych, o które ubiegać będą się mogły uczestniczki warsztatów.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– ALL IN MY HANDS to nie tylko nowa kolekcja lakierów, ale przede wszystkim szeroka inicjatywa, dzięki której chcemy pokazać Polkom, że rozwój kariery jest w ich rękach, że mogą z powodzeniem zakładać oraz prowadzić własny biznes. Teraz inwestując w swój wygląd i dobre samopoczucie, kobiety mogą wspierać inne kobiety w realizacji marzeń – podsumowała Paulina Piątek, PR Manager firmy Nesperta.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Więcej informacji na temat nowej kolekcji znaleźć można na stronie marki Semilac.