Rated One Star to globalna kampania marki Converse, do której zaproszono światowe postaci ze świata muzyki, street fashion i kultury skate, takie jak A$AP Nast., Leo Mandella, Mabel, Tove Lo, przy wsparciu lokalnych influencerów z całego świata.
W Polsce Converse zaprosił do współpracy stylistkę Ewelinę Gralak, grafika Włodiego Włodarczyka, skatera Marcina Grzenię i rapera Young Igi`ego.
Zobacz również
Wybór twarzy kampanii nie był przypadkowy – łączy je wyrazista osobowość, chęć wyłamywania się utartym schematom i robienia rzeczy po swojemu. Rated One Star, czyli „jedna gwiazdka” w przeciwieństwie do „pięciu gwiazdek” to świadome przeciwstawianie się konwencjom, połączone z nieprzewidywalnością. Dla takich właśnie ludzi powstała linia One Star.
Na sobotnim evencie miała miejsce premiera najnowszej kolekcji One Star Premium Suede – na kilka dni przed pojawieniem się w sklepach. Sneakersy w wiosennych kolorach idealnie komponowały się ze specjalnie zaaranżowaną przestrzenią Mr. Pancake oraz specjalnie na ten dzień otwartym ogródkiem. Za design lokalu odpowiadał m.in Włodi Włodarczyk – jeden z bohaterów kampanii Rated One Star, który który stworzył m.in. unikalne plakaty i kubki z podobiznami lokalnego kolektywu Converse. Włodi pomagał także zaprojektować własną koszulkę, co było jedną z wielu atrakcji przygotowanych dla uczestników wydarzenia. Ewelina Gralak przejęła w pewnym momencie rolę DJ-a, Young Igi podpisywał swoje płyty, a Marcin Grzenia zaprezentował przed lokalem kilka trików na deskorolce.
W dniu eventu można było także spróbować przygotowanego specjalnie na tę okazję menu Converse x Mr. Pancake. Będzie ono dostępne do 7 kwietnia we wszystkich lokalach Mr. Pancake w Polsce, tj. w Warszawie, Krakowie, Poznaniu i Gdyni. W jego skład wchodzą #RatedOneStar Pancake oraz #RatedOneStar Smoodie. Dodatkowo przy zakupie butów z kolekcji One Star Premium Suede można otrzymać kupon zniżkowy do wybranej restauracji Mr. Pancake.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kampania Rated One Star Polsce jest realizowana poprzez działania marketingowe oraz PR. Głównym kanałem komunikacji są media społecznościowe Converse – Facebook i Instagram. W ramach kampanii odbyła się sesja zdjęciowa z influencerami, nagranie spotów video oraz event inaugurujący najnowszą kolekcję One Star Premium Suede.