Przełożyło się to na podwojenie liczby pracowników i otwarcie zagranicznych filii agencji. Tym samym Admind stał się największą agencją brandingową w Polsce.
Admind Branding & Communications – największa w Polsce agencja brandingowa – został założony w 2010 roku w Krakowie przez Krzysztofa Langera i Mateusza Zabierowskiego. Admind specjalizuje się w kreowaniu kompleksowego wizerunku marek.
Zobacz również
Jesteśmy niezależną agencją, kapitał jest w rękach wspólników w podziale 50/50 procent. Dysponujemy bogatą ofertą usług dla naszych klientów, zarówno w trybie dedykowanych teamów, jak i w postaci rozwiązań projektowych – wyjaśnia Mateusz Zabierowski, Partner & CEO w firmie Admind.
Agencję tworzy zespół ponad 60 ekspertów kreatywnych. Specjalizują się oni w takich dziedzinach, jak tworzenie, rozwój i implementacja brandu, projektowanie i usługi kreatywne, design, brand experience oraz web agility.
Admind to przede wszystkim zespół ekspertów o komplementarnych umiejętnościach, którzy świadczą usługi najwyższej jakości. Przyciągamy zarówno młode talenty, jak i osoby z wieloletnim doświadczeniem. Wszystkich łączy pasja projektowania i zamiłowanie do brandingu. Aby mieć pewność, że zatrudniamy właściwych ludzi na właściwe miejsca, opracowaliśmy dość restrykcyjny proces rekrutacji. Zbudowaliśmy go na bazie candidate experience (CX) – mówi Anna Popek, HR Manager.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Dzięki światowemu poziomowi świadczonych usług agencja weszła na międzynarodowe rynki i obsługuje takich klientów, jak grupa ABB. Współpracę o zasięgu globalnym agencja opiera przede wszystkim na budowaniu bliskich relacji z klientami, czego efektem była obecność i bezpośrednia współpraca z partnerami w Szwajcarii, Niemczech, Stanach Zjednoczonych i Chinach.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Admind może się pochwalić również współpracą z polskimi klientami, takimi jak Konsulat USA, Ekstraklasa, Grupa Buma, Gorillo czy Centrum Transferu Technologii Politechniki Krakowskiej.
Na wysoki standard świadczonych usług oddziałują zarówno potrzeby globalnej marki, jak i konkurencja na arenie międzynarodowej.
Nasi projektanci i koordynatorzy projektów odbywają wiele podróży służbowych, zacieśniając współpracę z kluczowymi klientami agencji i jednocześnie poszerzając zasięg usług świadczonych przez Admind – tłumaczy Małgorzata Macuda, Project Manager.
Plany na przyszłość zakładają wykorzystanie obecnego potencjału firmy do umocnienia jej pozycji na międzynarodowych rynkach.
W tym roku zamierzamy rozszerzyć zasięg naszego oddziaływania oraz zbudować konkurencyjność w Europie Środkowej. Pomoże nam w tym otwarcie nowego biura za granicą, a także zacieśnienie współpracy z agencjami partnerskimi na Ukrainie i w Macedonii. Myślimy globalnie, mając na uwadze, że dominująca pozycja w regionie zwiększy naszą konkurencyjność na rynkach światowych – deklaruje Mateusz Zabierowski, Partner & CEO.