Green Parrot promuje sprzedawcę energii elektrycznej

Agencja rozpoczęła kompleksową obsługę firmy Po Prostu Prąd. Przygotowana przez zespół specjalistów z Green Parrot strategia marketingowo-sprzedażowa, doskonale wpisała się w potrzeby Klienta oraz założenia komunikacyjne marki.
O autorze
1 min czytania 2018-04-03

Po Prostu Prąd jest marką handlową firmy Po Prostu Energia. Należy do szwajcarskiej grupy Alpiq, która działa w Polsce od 16 lat. Alpiq jest wiodącym producentem i sprzedawcą energii elektrycznej w Szwajcarii oraz w 29 innych krajach europejskich. Oferta Po Prostu Prąd jest dostępna dla gospodarstw domowych oraz małych i średnich firm z rocznym zużyciem poniżej 250 MWh. Jak zapewnia dostawca, to obecnie najtańsza oferta na rynku dla domu i małej firmy.

W ramach przygotowanej, kompleksowej strategii, Green Parrot odpowiada za: obsługę social media (profil na Facebooku oraz kampanie reklamowe), monitoring mediów oraz analitykę. Agencja przygotowała również stronę internetową i dedykowane landing page. Na potrzeby komunikacji z klientami, Agencja stworzyła też dedykowanego chatbota. Klamrą spinającą realizację założeń strategicznych, jest obsługa narzędzi do automatyzacji sprzedaży i marketingu.

Klienta pozyskano w drodze przetargu. Autorami zwycięskiej koncepcji strategicznej byli: Szymon Paroszkiewicz (Creative Director), Maciej Kopczyński (Head of IT), Natalia Wasyluk (Business Development Manager) oraz Magdalena Stalmasińska (Copywriter). Za realizację projektu odpowiada Maciej Kopczyński oraz Grzegorz Górecki (Head of Client Service).

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj