Umowa sponsorska została podpisana na minimum dwa lata. W jej ramach Joanna Jędrzejczyk będzie główną ambasadorką polskiej marki odżywek dla sportowców.
Przy podejmowaniu decyzji o współpracy pod uwagę brałam dwa najważniejsze czynniki. Po pierwsze – Formotiva jest polską marką, co jest dla mnie niezwykle ważne. Jestem patriotką i zależy mi na wspieraniu rodzimych marek. Po drugie – współpracuję wyłącznie z firmami, do których produktów mam pełne zaufanie w zakresie jakości i bezpieczeństwa. Formotiva jest marką stworzoną przez firmę farmaceutyczną z wieloletnim doświadczeniem. Dla mnie, jako profesjonalistki, fakt, że odżywki powstają w takich samych standardach, jak leki, daje pewność, że są to produkty najwyższej jakości. – MÓWI JOANNA JĘDRZEJCZYK.
Zobacz również
Z naszej perspektywy Joanna jest wymarzonym ambasadorem marki Formotiva. Jest wybitnym sportowcem oraz gwiazdą w skali globalnej, co jest dla nas szczególnie ważne w kontekście ekspansji marki za granicami. Formotiva ma szerokie portfolio produktów dla sportowców oraz osób aktywnych fizycznie, niezależnie od wieku, płci czy stażu treningowego. Podpisanie umowy sponsorskiej jest początkiem szeroko zakrojonej współpracy z Joanną w różnych obszarach, której celem jest wspieranie aktywności fizycznej i zdrowia Polaków. – PIOTR KOZAKIEWICZ, BUSINESS UNIT MANAGER MARKI FORMOTIVA.
Umowa została podpisana w kluczowym momencie dla zawodniczki, tuż przed rewanżową walką o pas UFC z Rose Namajunas. W 2017 r. po zaciętej walce polska zawodniczka przegrała starcie z amerykanką. Była to pierwsza porażka Jędrzejczyk w federacji UFC. Teraz Polka wraca podwójnie zmotywowana, aby odzyskać pas. Walka odbędzie się 7 kwietnia w słynnej hali Madison Square Garden w Nowym Jorku.
Formotiva Pharma Nutrition to profesjonalna linia produktów dla sportowców i osób aktywnych fizycznie, w której znaleźć można wyłącznie pełnowartościowe odżywki, stworzone przez firmę farmaceutyczną. Więcej informacji na temat marki Formotiva Pharma Nutrition można znaleźć na stronie internetowej.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing