Zaplanowane warsztaty i prelekcje prowadzić będą najpopularniejsi eksperci i influencerzy. Patronem tytularnym wydarzenia jest Miasto Łódź.
13 stref tematycznych
Nadchodząca, szósta edycja See Bloggers Łódź to 13 stref tematycznych, warsztaty, panele dyskusyjne i prelekcje. Niezależnie od działalności, każdy uczestnik znajdzie wartościową wiedzę i poszerzy obszar swojej działalności. Przestrzeń będzie podzielona na strefy tematyczne: beauty, design, finanse, gaming, kulinaria, lifestyle, moda, motoryzacja, rodzina, rozrywka, sport, technologia, travel. Na scenie głównej odbywać będą się prelekcje i panele dyskusyjne prowadzone przez znanych ekspertów i influencerów. W poprzednich latach byli to m.in. Łukasz Jakóbiak, Red Lipstick Monster, Anna Skura, Odeta Moro, Agnieszka Hyży, czy Jessica Mercedes. Kto pojawi się w tym roku? Te informacje organizatorzy będą zdradzać w swoich mediach społecznościowych.
Zobacz również
Plebiscyt na Influencera Roku
W ramach See Bloggers Łódź organizowany jest również Plebiscyt na Influencera Roku. Jest to plebiscyt dla twórców internetowych, którzy wyróżniają się swoją działalnością, kreują oryginalne treści, a ich odbiorcy tworzą aktywną społeczność.
Nagrody zostaną przyznane w 6 kategoriach: Bloger, Twórca Wideo, Instagramer, Influencer, Odkrycie Roku oraz nagroda przyznawana dla uczestnika festiwalu od innych uczestników: Odkrycie Roku – nagroda od Twórców. Plebiscyt zakończy się uroczystą Galą, która odbędzie się w sobotę, 23 czerwca, podczas pierwszego dnia VI edycji festiwalu See Bloggers Łódź. Na zwycięzców czeka wiele nagród od partnerów i to właśnie podczas tej imprezy zostaną one wręczone.
Od bloga do Youtuba
Twórczość internetowa nie ogranicza się tylko do pisania bloga lub nagrywania vloga na YouTube. Podczas See Bloggers Łódź spotkają się osoby prowadzące popularne profile na Snapchacie, Instagramie, Facebooku czy Twitterze. Influencerzy będą mieli szansę poznania wielu kanałów dotarcia do odbiorców, sposobów, w jaki funkcjonują, i budowania społeczności. Organizatorzy i prelegenci podczas warsztatów i wykładów pokażą, jaką wartość niesie za sobą różnicowanie treści i włączenie video. Uczestnicy tym samym poszerzą wiedzę i odnajdą inspirację do wzmacniania swojej osobistej marki.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Udział w wydarzeniu
Wstęp na wydarzenie See Bloggers jest bezpłatny, jednak wymagana jest wcześniejsza rejestracja. Zgłosić może się każdy influencer, który tworzy treści w internecie, niezależnie na jakim kanale działa. Zapisy ruszyły 3 kwietnia i potrwają dwa tygodnie na stronie internetowej wydarzenia. Po tym terminie spośród zgłoszonych, wybranych zostanie 2000 twórców, którzy staną się oficjalnymi uczestnikami See Bloggers Łódź. Co ważne, nie liczy się tutaj szybkość zgłoszeń, ale ich jakość – przekazywane treści i wartości.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Rejestracji można dokonać na stronie internetowej wydarzenia. Warto również śledzić media społecznościowe See Bloggers Łódź, bo to tam w pierwszej kolejności pojawiają się wszystkie aktualności oraz sylwetki prelegentów.
Dzień przed wydarzeniem See Bloggers Łódź, 22 czerwca 2018 r. odbędzie się szósta edycja konferencji Marketing Day, na której uczestniczący przedstawiciele firm i marek dowiedzą się więcej na temat influencer marketingu i sposobów współpracy z twórcami internetowymi. Dodatkowe informacje są dostępne pod adresem www.marketingday.pl.