Działania komunikacyjne są adresowane do aktywnych kobiet w wieku 30-50 lat, poszukujących równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym. Kampania jest prowadzona w telewizji i Internecie.
„Współczesne kobiety żyją pod silną presją. Próbują łączyć wyzwania zawodowe z życiem rodzinnym i robią, co w ich mocy, by osoby z ich otoczenia były zadowolone. Gdy wszystko idzie zgodnie z planem, są dumne i szczęśliwe, w przeciwnym razie nawet drobne potknięcia mogą wywołać frustrację. W połączeniu z niedoborem magnezu tego typu sytuacje mogą doprowadzić do przemęczenia i rozdrażnienia. W kampanii prezentujemy MAGNE B6 FORTE jako sprzymierzeńca kobiet, wspierającego je w stawianiu czoła codziennym zadaniom. Korzystając regularnie z leku, panie mogą mieć większą pewność, że nie zawiodą siebie i bliskich.” – powiedziała Katarzyna Ulatowska, Account Supervisor w agencji Publicis.
Zobacz również
Na potrzeby kampanii stworzono trzydziestosekundowy spot, który będzie emitowany w kanałach należących do stacji TVN, TVP i Polsat.
Po stronie agencji Publicis w pracach nad kampanią udział wzięli: Justyna Pyzik (Senior Strategic Planner), Joanna Bednarkiewicz (Creative Group Head), Marek Preiss (Senior Copywriter), Katarzyna Ulatowska (Account Supervisor), Joanna Ziółkowska (Junior Account Executive). Stronę klienta reprezentował Paweł Trętowski (Brand Manager). Produkcją spotów TV zajęło się studio produkcyjne Tyrka Production, zaś postprodukcją Xantus. Za udźwiękowienie odpowiada studio dźwiękowe Juice. Planowaniem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]