PR Calling dla szkoły programowania Software Development Academy

Od marca br. do grona klientów PR Calling dołączyła akademia programowania Software Development Academy. Agencja będzie odpowiadać za kompleksowe działania komunikacyjne, współpracę z influencerami oraz bieżący consulting w zakresie public relation.
O autorze
1 min czytania 2018-04-10

 

PR Calling zostało wybrane w drodze konkursu ofert.

Software Development Academy to wiodąca akademia programowania, która oferuje swoje szkolenia w 13 polskich miastach, a od niedawna również w 4 lokalizacjach za granicą. Flagowym kursem SDA jest „Java od podstaw”, a w ofercie są również inne szkolenia, takie jak “.NET (C#) od podstaw”, „JavaScript + React” czy „Tester manualny”. Aż 81% absolwentów Software Development Academy znajduje zatrudnienie w ciągu 3 miesięcy od ukończenia nauki, a od początku istnienia szkoły zaufało jej blisko 2000 kursantów.

Zapraszając PR Calling do konkursu, liczyliśmy na ciekawą i merytoryczną propozycję działań komunikacyjnych. Doceniliśmy know-how agencji w dziedzinie nowych technologii. Od razu odczuliśmy, że oferta przygotowana została przez ekspertów, którym tematy związane z programowaniem nie są obce. Jako że działamy na wysoce specjalistycznym rynku, było to dla nas kluczowym elementem, który zadecydował o podjęciu współpracy z PR Calling – Michał Mysiak, prezes Software Development Academy

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Bardzo cieszę się, że zaufała nam największa i pierwsza w Polsce akademia programowania. Wszyscy wiemy, jak bardzo pożądane na rynku pracy są obecnie umiejętności programistyczne i cieszę się, że będziemy partnerem wiodącej kuźni talentów IT w Polsce. Z wielką radością witamy Software Development Academy w gronie naszych klientów – dodaje Katarzyna Dworzyńska, Head of Business, PR Calling.

Projekt po stronie agencji, pod kierownictwem Katarzyny Dworzyńskiej, prowadził będzie Jakub Janaszkiewicz.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się