Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

PR Calling dla szkoły programowania Software Development Academy

Od marca br. do grona klientów PR Calling dołączyła akademia programowania Software Development Academy. Agencja będzie odpowiadać za kompleksowe działania komunikacyjne, współpracę z influencerami oraz bieżący consulting w zakresie public relation.
O autorze
1 min czytania 2018-04-10

 

PR Calling zostało wybrane w drodze konkursu ofert.

Software Development Academy to wiodąca akademia programowania, która oferuje swoje szkolenia w 13 polskich miastach, a od niedawna również w 4 lokalizacjach za granicą. Flagowym kursem SDA jest „Java od podstaw”, a w ofercie są również inne szkolenia, takie jak “.NET (C#) od podstaw”, „JavaScript + React” czy „Tester manualny”. Aż 81% absolwentów Software Development Academy znajduje zatrudnienie w ciągu 3 miesięcy od ukończenia nauki, a od początku istnienia szkoły zaufało jej blisko 2000 kursantów.

Zapraszając PR Calling do konkursu, liczyliśmy na ciekawą i merytoryczną propozycję działań komunikacyjnych. Doceniliśmy know-how agencji w dziedzinie nowych technologii. Od razu odczuliśmy, że oferta przygotowana została przez ekspertów, którym tematy związane z programowaniem nie są obce. Jako że działamy na wysoce specjalistycznym rynku, było to dla nas kluczowym elementem, który zadecydował o podjęciu współpracy z PR Calling – Michał Mysiak, prezes Software Development Academy

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Bardzo cieszę się, że zaufała nam największa i pierwsza w Polsce akademia programowania. Wszyscy wiemy, jak bardzo pożądane na rynku pracy są obecnie umiejętności programistyczne i cieszę się, że będziemy partnerem wiodącej kuźni talentów IT w Polsce. Z wielką radością witamy Software Development Academy w gronie naszych klientów – dodaje Katarzyna Dworzyńska, Head of Business, PR Calling.

Projekt po stronie agencji, pod kierownictwem Katarzyny Dworzyńskiej, prowadził będzie Jakub Janaszkiewicz.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się