Za przygotowanie i realizację działań reklamowych odpowiada Grupa MullenLowe.
W ramach najnowszej kampanii marki Melvit spółki działające w ramach grupy komunikacyjnej MullenLowe podjęły ścisłą współpracę: dom mediowy MullenLowe MediaHub odpowiada za planowanie kampanii i zakup mediów, zaś agencja reklamowa MullenLowe Warsaw za kreację i produkcję.
Zobacz również
Celem akcji reklamowej jest promocja dwóch nowych smaków z innowacyjnej linii TRENDY LUNCH: Trendy Lunch z orkiszem, burakiem, papryką i czosnkiem niedźwiedzim i Trendy Lunch z ryżem, vermicelli, groszkiem, marchewką i bazylią.
Kampania realizowana jest w stacjach telewizyjnych i w internecie.
Pierwsza kampania telewizyjna firmy Melvit także promowała linię produktów TRENDY LUNCH – naturalnych mieszanek kasz, suszonych warzyw i ziół, z których szybko można przygotować zdrowy i smaczny obiad, sałatkę lub posiłek do pracy.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Trendy Lunch jest produktem, który odpowiada na potrzeby współczesnych konsumentów, szukających szybkich rozwiązań bez rezygnowania ze zdrowego odżywania.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Obsługą klienta z ramienia Grupy zajmuje się zespół kierowany przez Annę Jezierską – Media Communication Director MullenLoweMediaHub.
Klient został pozyskany w ubiegłym roku w ramach przeglądu ofert.