Historie pierwszych zwycięstw w kampanii marki Tryumf

10 kwietnia wystartowała kampania reklamowa marki Tryumf, przedstawiająca historie pierwszych zwycięstw znanych osób ze świata sportu i biznesu.
O autorze
1 min czytania 2018-04-12

Tryumf, producent trofeów, w swojej najnowszej kampanii przekonuje, jak ważne dla dalszego rozwoju i osiągania największych sukcesów są pierwsze zwycięstwa.

Nikt bowiem nie zdobywa najważniejszych trofeów na początku swojej kariery. Prowadzi do nich szalenie długa i ciężka droga, którą rozpoczyna właśnie pierwsze zwycięstwo.

Tryumf, jako ceniony producent wysokiej jakości trofeów, doskonale rozumie, że pierwsze wygrane, wyróżnienia, puchary i medale budują przyszłych zwycięzców i stanowią jeden z ważniejszych fundamentów ich dalszych zmagań.

W ramach kampanii Tryumf wraz z agencją reklamową Dziadek do orzechów przygotowali serię wywiadów, w których znani sportowcy, artyści i biznesmeni odpowiadają o swoich pierwszych sukcesach, prezentując zdobyte wtedy trofea.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

O swoich pierwszych zwycięstwach opowiedzieli w kampanii:

Albert Szczygielski – czterokrotny Mistrz Polski w kulturystyce, medalista Mistrzostw Świata i Europy
Ula Zając-Pałdyna – twórca bloga HR na obcasach
Mirosław Bieniecki – biegacz, organizator imprez biegowych
Artur Stolikowski – reprezentant kadry Polski w Amp Futbol
Paweł Kołodziejczyk – wędkarz, twórca przewodnika wędkarskiego Garbus-Fishing
Magdalena Tul – piosenkarka, reprezentantka Polski na Konkursie Piosenki Eurowizji
Maciej Jodko – dwukrotny olimpijczyk w snowboardcrossie, wielokrotny Mistrz Polski w downhillu
Sebastian Kotwica – zawodnik MMA z zawodowym rekordem 11 zwycięstw i 2 porażek
Paulina Krzek „Jasirah” – zwyciężczyni konkursu tańca orientalnego „Bellydancer of the Universe” w Kalifornii
Ross Knap – zdobywca nagród UPC Think Big oraz Audi Digital Innovation

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Wszystkie wywiady przygotowane w ramach kampanii dostępne są na stronie Tryumf.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Za koncepcję i produkcję kampanii odpowiada agencja reklamowa Dziadek do orzechów. Produkcją materiałów wizualnych zajął się dom produkcyjny OnlyOnly. Zakup i obsługa mediów realizowana jest przez dom mediowy Novem.