Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Efektywność napędzania danymi: 17 prezentacji, case studies, raporty – najnowsza wiedza na temat programatycznego zakupu reklamy. Sprawdź, jak zdobyć darmową wejściówkę.

SPRAWDZAM

Multi Communications po dzikiej stronie mocy. Jack Link’s nowym klientem agencji

Do grona klientów Multi Communications dołączyła międzynarodowa firma z sektora FMCG. Zespół konsumencki i social media agencji jest odpowiedzialny za przygotowanie i realizację kampanii launchingowej marki Jack Link’s w Polsce.
O autorze
1 min czytania 2018-04-13

Agencja realizuje zadania z zakresu social media oraz influencer marketingu.

Współpraca Multi z Jack Link’s rozpoczęła się w drugiej połowie marca 2018. Nowy klient agencji to amerykańska firma rodzinna, która jest międzynarodowym liderem w zakresie przekąsek i numerem jeden wśród producentów przekąsek mięsnych na świecie. Jej flagowym produktem są przygotowywane według tradycyjnej receptury rodziny Linków Beef Jerky, czyli kawałki suszonej wołowiny. Produkty Jack Link’s Beef Jerky powstają w 100% z chudej, brazylijskiej wołowiny i są bogatym źródłem białka. Dzięki temu, Jack Link’s Beef Jerky są idealnym produktem nie tylko jako smaczna przekąska, ale i jako element zrównoważonej diety dla aktywnych osób w ich codziennej suplementacji.

Firma Jack Link’s nastawiona jest na promocję aktywnego i zdrowego trybu życia, w którym ważna jest odpowiednia dieta, pasja i nieustanne podejmowanie nowych wyzwań. Głównym przesłaniem marki jest hasło „Feed your wild side”, zachęcające konsumentów do nasycenia swojej dzikiej natury. W nawiązaniu do swojego motto, firma zdecydowała się podjąć współpracę sponsorską z organizatorem biegów z przeszkodami Runmageddon, stając się partnerem trzech wydarzeń w 2018 roku w Warszawie. Pierwszy bieg, podczas którego Jack Link’s będzie zachęcał uczestników do uwolnienia swojej dzikiej natury odbędzie się już 14 kwietnia.

Multi Communications nieustannie poszerza swoje portfolio projektów z obszaru social media i influencer marketingu. Skuteczność naszych działań zapewniają doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu dedykowanych strategii, a także kreatywność i znajomość panujących trendów. Cieszymy się, że tym razem możemy wykorzystywać nasze kompetencje podczas prowadzenia komunikacji dla producenta przekąsek” – mówi Mariusz Pleban, prezes Multi Communications.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jack Link’s wybrał agencję w drodze przetargu. Projekt prowadzi zespół konsumencki I social media Multi Communications.

Słuchaj podcastu NowyMarketing