Kreacja utrzymana w konwencji filmowej pojawi się w telewizji, kinach, Internecie i w miejscach sprzedaży (POS).
„Kiełbasy Morlińskie to bogaty wybór wyśmienitych smaków, rozszerzony teraz o wariant z chilli. Chcemy sprawić, by tak dobrze dobrana ekipa przychodziła na myśl jako pierwsza wszystkim, którzy chcą zorganizować udanego grilla. Dlatego w kreacji stawiamy na dobry humor, podkreślający walory smakowe kiełbasy teksańskiej.” – powiedziała Katarzyna Rokosz (Account Supervisor), z agencji Publicis.
Zobacz również
Na potrzeby telewizji i kin przygotowano trzydziestosekundowy spot. Widzowie będą mogli obejrzeć go m.in. w blokach reklamowych kanałów należących do stacji TVN i Polsat. Za prowadzenie fanpage’a odpowiada Publicis DWL.
Po stronie agencji Publicis w pracach nad kampanią udział wzięli: Katarzyna Rokosz (Account Supervisor), Paweł Merecz (Chief Creative Officer), Joanna Jezierska (Senior Copywriter), Damian Cendrowicz (Senior Art Director), Adam Miecznikowski (Chief Strategy Officer). Przedstawicielami klienta byli: Jacek Pietrzak, Tatiana Kuligowska (Kierownik Marki). Film, podobnie jak wcześniejsze reklamy Kiełbas Morlińskich wyreżyserował Wojtek Wawszczyk, Za produkcję spotu odpowiedzialne było studio Human Ark: Agnieszka Dobrołowicz. Organizacją planu zdjęciowego zajęła się Film Produkcja.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]