Dla kogo?
ProductCamp to wydarzenie, z którego ogrom praktycznej wiedzy wyniosą designerzy, badacze, analitycy, managerowie, startupowcy oraz wszyscy, którzy tworzą cyfrową (i nie tylko) przyszłość, naprawiają teraźniejszość i kreują wartość, zmieniającą świat na lepsze.
Dlaczego warto?
Tony inspiracji i praktycznej wiedzy prosto od projektantów produktów i usług cyfrowych, których pracowali dla najbardziej znanych firm na świecie: Adobe, Dropbox, Spotify, Netflix, Apple, Minecraft, NY Times i wielu innych.
Zobacz również
Unikalna formuła barcampu
500 uczestników / 60 prelekcji / 7 sal
BarCamp to dość nietypowa formuła nie-konferencyjna, która polega na tym, że prelegenci poprowadzą 30 minutowe wystąpienia podczas 7 równoległych sesji. Agenda powstaje rano, kiedy wszyscy prelegenci wybierają godzinę swojej prelekcji i wpisują tematy na barcamp board.
Przed każdą turą, w krótkim pitchu prezentują swoje tematy oraz wskazują, w jakiej formie je zrealizują, m.in. prezentacje, warsztaty, dyskusje moderowane, analizy produktu, case studies, prezentacje metod badawczych.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Wśród prelegentów wystąpią m.in.:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
- Peter Morville – Żywa legenda, twórca pojęcia Architektura Informacji, autor słynnej książki z tego tematu. Prowadzi warsztat “Planning for Strategic Design”
- Steve Portigal – Jeden z najbardziej znanych praktyków user research, autor “Doorbells, Danger, and Dead Batteries: User Research War Stories” Prowadzi prelekcję oraz warsztat o Wywiadach z użytkownikami
- Tobias Ahlin – Dyrektor UX w Minecraft, poprzednio Spotify i Github
- Bushra Mahmood – Projektantka Adobe, pracowała w projektach z machine learning, 3D, VR, dla NBA, Skype, Nokia, Blackberry
Kiedy: 7-9 czerwca 9:00-17:00
Gdzie: PPNT Gdynia, budynek III
7.06 Warsztaty i popołudniowe szkolenia
8.06 Konferencja
9.06 BarCamp – czyli 7 sal i ponad 60 prelekcji
Wstęp: płatny, więcej informacji oraz bilety dostępne są na stronie: productcamp.pl