Towarzyszy jej projektant Dawid Woliński, który w marcu 2018 roku zaprojektował swoją autorską kolekcję lakierów hybrydowych.
Dlaczego marka postawiła na hasło „+10 do kobiecości”? „NeoNail docenia siłę charakteru kobiet. Towarzyszy im w ich codziennych zmaganiach i dostarcza rozwiązań, które pozwalają zaoszczędzić czas i wzmacniają poczucie własnej wartości. Kobiecość natomiast to jedno z najbardziej złożonych, uniwersalnych pojęć. Oznacza styl, charakter, odwagę, piękno, wytrwałość, pewność siebie, radość. Kobiecość to słowo, które definiuje każdą naszą Klientkę! Definiuje również lakiery hybrydowe NeoNail” – podkreśla Joanna Wojtuń- Witkowska, Marketing Manager.
Zobacz również
W ramach kampanii „+10 do kobiecości” emitowany jest spot reklamowy, w którym główną rolę zagrała Katarzyna Sokołowska w towarzystwie Dawida Wolińskiego. Kasia pokazuje swój codzienny, kobiecy świat: widzimy ją zarówno w pracy, za kulisami pokazów mody, w domu podczas gotowania czy na imprezie z przyjaciółmi. W każdej sytuacji ambasadorce towarzyszą lakiery hybrydowe NeoNail – dzięki nim manicure zawsze jest perfekcyjny – a to gwarancja kobiecości i stylu. Spot można będzie zobaczyć między innymi w kanałach Grupy TVN.
Autorem koncepcji kreatywnej kampanii jest agencja kreatywna Chapter1. Realizacją spotu zajął się dom produkcyjny VideoExMachina. Pieczę nad całym projektem, w tym również nas sesją zdjęciową do kampanii sprawowała agencja ESPR Ewa Siedlecka.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach