Po ulubione owoce sięgamy w różnych sytuacjach – w podróży, w trakcie nauki, czy podczas wypoczynku na świeżym powietrzu. Niestety często bywają one kłopotliwe dla nas, jak i dla osób wkoło. Przykłady zabawnych sytuacji, w których sięganie po jabłko, pomarańczę lub truskawki może okazać się uciążliwe przedstawia Tymbark w najnowszej kampanii.
Przewagę musów nad zwykłymi owocami prezentują w telewizji trzy spoty. Każdy w zabawny sposób udowadnia, że nawet ulubiona przekąska może niestety wprawić w zakłopotanie. Na szczęście Tymbark ma idealne rozwiązanie dla każdego – musy owocowe. Dzięki owocom w wygodnej formie, najlepsze smaki można mieć ze sobą zawsze i w każdej sytuacji. Tymbark Mus 100% to pyszne zestawienia smakowe i odpowiednia porcja, w sam raz na przerwę w ciągu dnia pełnego wrażeń i obowiązków.
Zobacz również
Kampania prowadzona będzie również w działaniach outdoorowych – w postaci citylightów prezentujących musy jako elementy codziennych niezbędników w przestrzeniach miejskich oraz w bankomatach, a także online – za pomocą kreacji digitalowych, w aplikacjach mobilnych oraz we współpracy z influencerami. Nowość Tymbarku wspierana będzie również w przestrzeniach sklepowych.
Tymbark Musy 100% to naturalne źródło błonnika oraz witamin C lub E. Prosty skład daje gwarancję, że nie zawierają żadnych zbędnych substancji – nie mają dodatku cukru, konserwantów ani glutenu. Nowości dostępne są w trzech pysznie owocowych smakach. MANGO z jabłkiem i bananem, POMARAŃCZA z marakują, jabłkiem i bananem oraz TRUSKAWKA z jabłkiem, bananem i marchwią.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]