Do współpracy zostały zaproszone redakcje grupy Onet-RAS Polska: Business Insider, Newsweek i Noizz.
Celem projektu mycity.onet.pl jest ukazanie najciekawszych sylwetek lokalnych przedsiębiorców i ich kreatywnych biznesów, a także miejskiego i nowoczesnego charakteru usługi mytaxi.
Zobacz również
Akcja koresponduje z aktualną kampanią mytaxi pod hasłem #poruszamymiasto, w której marka przekonuje, że każdy dzień to podróż między ważnymi momentami, na które warto zdążyć. mytaxi, które przez aplikację w łatwy i szybki sposób łączy pasażerów i kierowców, pomaga być we właściwym miejscu, w najlepszym czasie. We wspólnym projekcie mycity.onet.pl położono natomiast większy nacisk na bardziej natywny charakter komunikacji.
mytaxi to nie tylko wygodna aplikacja do zamawiania taksówki, ale platforma, która łączy ludzi. Przejazd taksówką nie jest jedynie przemieszczaniem się po mieście, a podróżą między ważnymi momentami naszego życia. Dlatego w naszej kampanii #poruszamymiasto oraz projekcie mycity.onet.pl kładziemy nacisk na wpisywanie mytaxi w prawdziwe historie naszych pasażerów i lokalne wydarzenia – mówi Izabela Skonieczna, Senior Marketing Manager mytaxi.
Materiały kontekstowe wpierające projekt mycity.onet.pl zostały podzielone na 3 bloki tematyczne: Sukcesy, Pasje i Trendy, w których znaleźć można: big stories czy reportaże z koncertów oraz eventów. Dodatkowo zostało stworzone kalendarium wydarzeń i imprez polecanych przez redakcje Grupy Onet-RAS Polska, na które mytaxi przygotowało dedykowane kody i zniżki na dojazd oraz powrót.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Naturalną kontynuacją akcji #poruszamymiasto i trzonem kampanii mycity są human stories w formie wideo, czyli historie osób które prowadzą ciekawe biznesy i dobrze czują lokalny charakter swojego miasta. Pokazują one jak wygląda ich dzień z życia w mieście razem z mytaxi. W pierwszym opublikowanym wideo towarzyszymy Rafałowi Wyszyńskiemu prowadzącemu Fabrykę Porcelany w Katowicach oraz klub muzyczny P23. Z kolei w następnym razem z Karolem Misztalem, twórcą platformy Yestersen odwiedzamy warszawskie antykwariaty szukając meblarskich perełek – tłumaczy Dominik Pilarski, Strategic Project Manager w Media Impact Polska.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W celu zaangażowania użytkowników przeprowadzony zostanie konkurs, w którym redakcja Noizz wyłoni trandsetterów zmieniających oblicze swoich miast. Zwycięzcy otrzymają kamery GoPro, w serwisie pokazany zostanie też dzień z ich życia. Konkurs rusza 25 kwietnia.