Japan IT Week to jedna z największych imprez wystawienniczych, skierowana do przedsiębiorców działających w branży IT/ICT. Jest to idealne miejsce, do zapoznania się z najnowszymi rozwiązaniami i technologiami z branży IT. To także doskonała możliwość przedstawienia usług czy narzędzi, a także okazja do zyskania nowych partnerów i klientów. Targi gościć będą ponad 100.000 odwiedzających z ponad 150 krajów oraz 1800 wystawców z całego świata.
Naszymi klientami są firmy i marki z całego świata, zależy nam także na zaprezentowaniu naszego narzędzia przedsiębiorstwom azjatyckim. Obecność na tak dużym i prestiżowym wydarzeniu pomoże nam poznać ten rynek oraz obrać odpowiednią drogę, aby trafić z naszym rozwiązaniem do nowych użytkowników – tłumaczy Grzegorz Berezowski, CEO NapoleonCat.
Zobacz również
NapoleonCat to platforma do zarządzania marką w social. Klientami narzędzia są agencje social media, domy mediowe, wydawcy, e-commerce na sześciu kontynentach. NapoleonCat jest jedynym polskim, oficjalnym Partnerem Marketingowym Facebooka.