Agencja odpowiedzialna jest za doradztwo strategiczne i kompleksowe budowanie wizerunku marki w social media.
Umowa została podpisana na kolejny rok współpracy. O ponownym wyborze agencji zdecydowały zaproponowana na kolejny rok strategia, a także bardzo dobre efekty prowadzonych do tej pory działań.
Zobacz również
„Profile Tikkurila osiągają regularnie od kilku lat najlepsze wskaźniki w rankingach Sotrender pośród marek farb, ale przede wszystkim spodobało nam się innowacyjne, kreatywne oraz uwzględniające aktualne trendy i wyzwania podejście do dalszego budowania wizerunku marki w mediach społecznościowych” – mówi Małgorzata Skąpska, Kierownik ds. Komunikacji Marketingowej i PR Tikkurila Polska.
Za obsługę marki i poszczególnych projektów odpowiada zespół w składzie: Ewa Sętowska – Senior Account Manager, Agnieszka Radosz – Community Manager, Szymon Ślipko – Strategy Director.
W przetargu brały udział 3 agencje.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
SHAKE HANDS to wchodząca w skład grupy Brand Support agencja wyspecjalizowana w realizacji kompleksowych strategii obecności w mediach społecznościowych. Wśród jej Klientów znaleźli się m.in. Grupa FCA (Alfa Romeo, Abarth, Fiat, Jeep), Bakalland, Delecta, Tikkurila, Vetrex, Astor.
Słuchaj podcastu NowyMarketing