mBank promuje usługę wspierającą nowych przedsiębiorców

Czy można otworzyć firmę podczas wizyty w banku? mBank wychodzi naprzeciw potrzebom swoich klientów i umożliwia błyskawiczne przejście tego procesu w swoich siedzibach w całej Polsce lub online. Za kampanię promującą usługę odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.
O autorze
1 min czytania 2018-04-24

Dla każdego, kto zaczyna przygodę z własną firmą liczy się czas i możliwość skorzystania z porady rzetelnego specjalisty. Dlatego mBank postanowił jak najbardziej ułatwić start początkującym przedsiębiorcom dając im możliwość nie tylko założenia biznesu z siedziby banku lub online, załatwienia za nich wszelkich urzędowych spraw, np. z CEIDG, Ministerstwem Finansów, Ministerstwem Cyfryzacji, biurem księgowym, ale również opiekę merytoryczną z zakresu księgowości oraz optymalizacji podatków. Dodatkowo do dyspozycji klientów są podpowiedzi kontekstowe podczas korzystania z internetowej ścieżki otwarcia firmy.

Za działania promujące usługę, które objęły Internet oraz radio odpowiada dom mediowy Mindshare Polska. Komunikacja rozpoczęła się jeszcze przed startem usługi. Oprócz artykułów, reklam i wideo, w styczniu w programie Onet Rano #Wiem, pojawiła się Bogna Antosiak, wicedyrektor Departamentu Klienta Firmowego w mBank. Opowiadała m.in. o tym, jak prowadzi się własny biznes w Polsce. Od 12 kwietnia ruszył też cykl spotkań, podczas których prowadzący program Onet Rano#Wiem będzie rozmawiał z przedsiębiorcami wskazanymi przez mBank o ich doświadczeniach związanymi z zakładaniem firmy.

Promocja radiowa, realizowana przez grupę RMF, obejmuje akcję specjalną i kampanię spotową, składa się z etapów świadomościowych i edukacyjnych, obalających mity na temat przedsiębiorczości.

Wszystkie działania promocyjne zakończą się w czerwcu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj