Netia SA to operator telekomunikacyjny, dostawca usług telewizyjnych, internetu stacjonarnego oraz mobilnego, telefonii stacjonarnej, a także telefonii komórkowej. MediaCom (GroupM / WPP) będzie odpowiadać za kompleksową obsługę kampanii digital Netii (display), w zakresie strategii, planowania i zakupu mediów dla klienta w tym kanale oraz social media (od lipca b.r.). Natomiast w ramach obsługi budżetu performance wchodząca w skład domu mediowego jednostka MediaCom Response będzie realizowała dla Netii działania z zakresu performance marketingu, zaawansowanej analityki oraz wdrażania efektywnych rozwiązań technologicznych i rozwiązań opartych na analizie danych.
W przetargu poza MediaCom startowały także Vizeum i broniący budżetu dom mediowy Value Media, który obsługiwał Netię przez ostatnie 6 lat (od 2012 r.).
Zobacz również
Dla MediaCom (GroupM / WPP) jest to poszerzenie zakresu współpracy z firmą Netia SA, po wygranym latem zeszłego roku przetargu na obsługę kampanii ATL, w ramach którego ten dom mediowy od jesieni 2017 r. odpowiada za aktywność marki w telewizji, radiu, prasie, kanale OOH oraz za niestandardowe działania reklamowe.