„Do obowiązków lidera hubu należeć będzie m.in. koordynacja sieci w Europie Środkowo Wschodniej, wzmacnianie współpracy między rynkami, rozwijanie i wspieranie działań nowobiznesowych w regionie, dzielenie się wiedzą i wdrażanymi lokalnie innowacjami produktowymi.” – mówi Verghese.
Polski oddział Wavemaker od lat odznacza się bardzo dynamicznym rozwojem w zakresie analityki, danych, kontentu czy technologii. Aktualnie wg ostatniego raportu RECMA reprezentuje 16% rynku agencyjnego. To tu rozwinął się jeden z pierwszych w sieci działów kontentowych. W Polsce wyrósł również globalny zespół badań i innowacji. Lokalny oddział WM rozwinął zaawansowane narzędzia analityczne implementowane później na innych rynkach – np. AdQuantum, Webtrack czy Precious. Ambicją sieci jest, by w jak najsprawniejszy sposób rozwijane lokalnie innowacje produktowe były implementowane szerzej.
Zobacz również
Wavemaker Polska ma również doświadczenie w międzynarodowej koordynacji działań swoich klientów. W Polsce znajduje się hub m.in.: Colgate Palmolive, Edgewell, czy Huawei – dla którego to klienta hub obejmuje 28 rynków.
Jak mówi Anna Lubowska CEO GroupM w Polsce: „To ważna decyzja dla sieci Wavemaker. Pozycja rynkowa agencji w regionie od lat jest silna i stabilna. Na kluczowych rynkach plasuje się w pierwszej trójce. Iza od lat aktywnie działa na rzecz zacieśniania współpracy w ramach GroupM w Polsce. Teraz wykorzysta swoje kompetencje w tym zakresie w hubie Wavemaker CEE.”
Izabela Albrychiewicz pracuje w Wavemaker od 20 lat. Od 10 lat zarządza agencją w Polsce. Pod jej kierownictwem Wavemaker wzmocnił swoją pozycję zarówno nawiązując współpracę z nowymi klientami jak i rozwijając zakres usług i produkty. Jest członkiem zarządu IAA w Polsce, członkiem zarządu SAR. Była pierwszą kobietą z tytułem AdMan roku miesięcznika Press oraz otrzymała tytuł Wizjoner XXI Wieku przyznawany przez Wprost. Wielokrotnie wybierana na jurora konkursów branżowych m.in. Festival of Media, EFFIE.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing