Idea Bank przy współpracy z Hand Made stworzyło wyjątkową placówkę bankową, mieszczącą się w specjalnym wagonie Idea Hub Express, dołączonym do wybranych pociągów PKP Intercity. Jego wnętrze zaaranżowane jest na kształt przestrzeni cooworkingowej.
Zobacz również
Agencja GONG została nagrodzona podwójnym złotem za projekt Tymbark Funbot. W jego ramach stworzono aplikację opartą na sztucznej inteligencji, w której wirtualny kapsel w czasie rzeczywistym komentował zdjęcia przesyłane przez użytkowników.
Dwie złote nagrody otrzymało także Saatchi&Saatchi za zgłoszony projekt War on Cancer dla Fundacji Onkologicznej Alivia.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Z kolei aż trzy złote nagrody otrzymała w tym roku agencja Grey Worldwide Warszawa. Jedna z nich została przyznana za projekt „Kartka wentylacyjna”, a pozostałe dwie dotyczą projektu „Nie ma Rak’n’Rolla bez procentów” i zostały przyznane w kategoriach Innowacyjny biznes i Innowacyjne doświadczenie – Kampanie społeczne.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W kategorii Innowacyjny biznes złoto otrzymało także Dragon Rouge za kampanię „INNA BAJKA. Superfood na co dzień.”. INNA BAJKA to marka produktów w postaci łatwych do przygotowania, zdrowych posiłków.
Havas Media Group dla swojego klienta UNIMOT stworzyło aplikację mobilną Tankuj24, która pozwala kierowcom na porównanie cen paliw na stacjach, a także na zakup tańszego paliwa. W wybranych stacjach współpracujących z Tankuj24 mogą oni otrzymać rabaty i tankować taniej.
fot. materiały prasowe
Złotem może się pochwalić również AMS. Firma nagrodę otrzymała za stworzenie innowacyjnego rozwiązania – Dynamic Backlight, outdoorowych gifów, czyli wyposażonych w diody nośników reklamowych, które za pomocą światła tworzą efekt ruchu.