Scenariusz spotów reklamowych oparty został na zabawnych sytuacjach, których przyczyną może być niekorygowana wada wzroku. 30-to sekundowe filmy przedstawiają różne sytuacje – walkę judo, witanie się z partnerem w restauracji i bieg w stylu parkour, w których bohaterowie z powodu słabego wzroku, popełniają zabawne błędy. Przedstawione okoliczności są jednymi z licznych, w których soczewki kontaktowe mają ważne zastosowanie.
Kampania wspiera promocję soczewek kontaktowych marki iWear i Acuvue. W jej ramach klienci we wszystkich salonach Vision Express do zakupu 3 opakowań jednodniowych soczewek kontaktowych, czwarte opakowanie otrzymają gratis, a za ich dopasowanie zapłacą jedynie 9 zł.
Zobacz również
Kampania reklamowa obejmuje działania m.in. na YouTube, Facebooku, Eska.tv oraz Spotify. Za przygotowanie idei strategiczno-kreatywnej, nadzór nad produkcją spotów, działania w mediach społecznościowych oraz PR odpowiada Walk. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MullenLowe MediaHub.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]