Biedronka jako oficjalny sponsor będzie zagrzewać biało-czerwonych do walki przez kolejne cztery lata

Biedronka, Oficjalny Sponsor Reprezentacji Polski w piłce nożnej, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej i przez kolejne cztery lata będzie wspierać piłkarskie drużyny narodowe. Biedronka pozostaje oficjalnym sponsorem zarówno pierwszej reprezentacji Polski...
O autorze
2 min czytania 2018-04-27

…jak też reprezentacji kobiet oraz kadr młodzieżowych od lat 15 do 21. Na mocy umowy z PZPN sieć jest również Sponsorem Głównym Akademii Młodych Orłów.

Umowy sponsorskie między siecią Biedronka a PZPN – jedną dotyczącą sponsoringu piłkarskich reprezentacji, a drugą związaną ze wsparciem przyszłych Milików i Lewandowskich, dziś trenujących w ramach Akademii Młodych Orłów – obowiązywać będą od sierpnia 2018 r. do końca 2022 r. i obejmą planowane pod koniec tego ostatniego roku Mistrzostwa Świata w Katarze. Zgodnie z nimi Biedronka będzie się posługiwać logotypem kompozytowym w swojej komunikacji marketingowej. Logotyp marki znajdzie się także na bandach reklamowych podczas meczów drużyny narodowej rozgrywanych w Polsce, a także na ściankach konferencyjnych, stronie internetowej PZPN, zaproszeniach, biletach czy programach meczowych.

– Biedronka jest naszym zaufanym partnerem już od 8 lat. Przedłużenie umowy na kolejne cztery lata było naturalną konsekwencją świetnie układającej się współpracy. Wyróżniające jest to, że tak ogromna firma dostrzega nie tylko wartość, którą generuje reprezentacja Polski, ale również potencjał autorskich programów szkoleniowych PZPN skierowanych na piłkę dziecięcą – takich jak Akademia Młodych Orłów oraz Letnia Akademia Młodych Orłów. Cieszymy się, że możemy rozwijać piłkę nożną z takim solidnym partnerem u boku – powiedział Maciej Sawicki, Sekretarz Generalny PZPN.

– Od lat królową sportu w Polsce pozostaje piłka nożna. Nic tak bardzo nas nie łączy z milionami naszych kibiców i klientów, jak wspólne przeżywanie emocji podczas meczów biało-czerwonych. Bycie sponsorem piłkarskich reprezentacji to dla nas naturalna droga, którą idziemy już od wielu lat – mówi Maciej Łukowski, członek zarządu i dyrektor działu zakupów Jeronimo Martins Polska S.A. – Byliśmy z biało-czerwonymi, kiedy byli na 78. miejscu rankingu FIFA na świecie, jesteśmy i teraz, kiedy są w pierwszej dziesiątce tego zestawienia. Jednocześnie robimy wszystko, żeby piłkarskie jutro było jeszcze lepsze. Dlatego zdecydowaliśmy się wspierać Akademię Młodych Orłów jako sponsor główny. Mamy nadzieję, że dzięki temu programowi wspólnie wychowamy kolejne pokolenie piłkarskich gwiazd.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Obecność reklamowa Biedronki na meczach czy prawa do posługiwania się wizerunkiem reprezentacji to tylko jeden z wymiarów nowo podpisanej umowy. Sama reprezentacja będzie również obecna w sklepach Biedronka, których funkcjonuje 2823 w ponad 1000 polskich miejscowości. Już od 7 maja klienci Biedronki będą mogli wziąć udział w akcji lojalnościowej, która dzięki regularnym zakupom w sieci umożliwi bliższe poznanie aktualnych reprezentantów Polski, ciekawostek na temat kadry oraz historii występów biało-czerwonych na najważniejszych imprezach świata. Przed mistrzostwami w Rosji do oferty wejdą również oficjalne gadżety kibicowskie, a sklepy Biedronka staną się centrum przygotowań przedmeczowych dla milionów polskich kibiców.

Marka Biedronka jest Oficjalnym Sponsorem Reprezentacji Polski w piłce nożnej nieprzerwanie od 2010 roku. W tym okresie sieć angażowała się w wiele wydarzeń związanych z piłką nożną, mających na celu popularyzację piłki nożnej i programów wsparcia społecznego. Biedronka od kilku lat wspiera działania Stowarzyszenia „Nadzieja na Mundial”, które organizuje Mistrzostwa Polski oraz Mistrzostwa Świata Dzieci z Domów Dziecka w piłce nożnej. Od 2018 roku Biedronka jest głównym sponsorem Stowarzyszenia i obu turniejów. Piłka nożna to także charakterystyczny element kilku kampanii reklamowych sieci Biedronka, które koncentrowały się wokół hasła „Wszyscy jesteśmy Drużyną Narodową”.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się