San Markos dla nowej sieci dyskontów

Ruszyła kampania tv dla marki dyskontowej sklepów z odzieżą i produktami domowymi TXM. Do współpracy w Polsce marka wybrała agencję San Markos.
O autorze
1 min czytania 2018-04-27

Marka TXM Textilmarket istnieje na rynku od ponad 20 lat. To polska sieć odzieży z segmentu dyskontowego licząca łącznie ponad 400 sklepów w Polsce, Rumunii i Słowacji.

W ramach kampanii zaplanowano emisję spotu reklamowego we wszystkich dużych stacjach telewizyjnych oraz wybranych tematycznych. W spocie wykorzystano trend Generations, który adresuje ofertę do osób w różnym wieku. To odpowiedź na potrzeby klientów i trendy rynkowe. Utrzymana w lekkiej i nowoczesnej formie reklama, adresowana jest do kobiet w wieku 25+.

„Zdecydowaliśmy się na działania telewizyjne, aby pokazać klientom markę TXM z innej strony, odświeżyć nieco jej wizerunek i przypomnieć o walorach, jakimi są z pewnością doskonałe ceny w połączeniu z atrakcyjnym wyglądem produktu. Wierzymy, że kampania przysporzy nam wielu nowych klientów – zarówno w sklepach, jak i online.” – mówi Inga Wawrzyniak-Gacek, Dyrektor Marketingu TXM.

Działania te wspierane są poprzez inne narzędzia komunikacji, w tym Internet, social media oraz gazetkę promocyjną.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za produkcję kampanii odpowiedzialny jest dom produkcyjny Lucky Luciano, a za zakup mediów dom mediowy Code Media.

Słuchaj podcastu NowyMarketing