Rosnące tempo życia, zwiększająca się liczba jednoosobowych gospodarstw domowych i trend zdrowego odżywiania powoduje duże zmiany w zachowaniach społecznych i wzorcach konsumpcji. Polacy spożywają coraz więcej posiłków w pojedynkę lub przygotowują dla siebie porcje indywidualne, nie chcą być ograniczani przez gusta innych domowników. Chcą jeść różnorodnie, poszukują produktów w opakowaniach dopasowanych do indywidualnych potrzeb: lekkich, małych, poręcznych.
Bonduelle odpowiadając na te potrzeby wprowadza na rynek linię produktów ” Porcja na raz” do sałatki 2x ok 80g, w najpopularniejszych wariantach: kukurydzę, groszek, czerwoną fasolę i cieciorkę.
Zobacz również
Na bazie warzyw Bonduelle „Porcja na raz” można szybko przygotować zdrowa przekąskę warzywną idealną na Twój ulubiony program w internecie.
Od 7 maja Bonduelle wspiera swoje produkty w innowacyjny sposób, poprzez reklamy na You Tube, które nawiązują do programu przy którym są wyświetlane. Pokazujemy produkt w kontekście istotnym dla konsumenta. Użyta innowacyjna technologia pozwala dostosować kreację do wielu filmów i programów. Za kampanię internetową odpowiada agencja Iconaris.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce