Z Katowic do Dubaju. Zapachowa instalacja debiutuje na Bliskim Wschodzie

Swoim wyglądem przyciąga uwagę i przede wszystkim ładnie pachnie. Interaktywna instalacja rozpylająca zapachy właśnie zadebiutowała w The Dubai Mall. Za niezwykłe połączenie perfum i technologii na Bliskim Wschodzie odpowiada firma Netizens.
O autorze
1 min czytania 2018-04-30

Netizens jako pierwszy dom produkcyjny z Polski zdobył zaufanie grupy Emaar – właścicieli galerii handlowej The Dubai Mall. Razem z lokalnymi partnerami – Sign Works i agencją kreatywną Centdegres – firma z Katowic przygotowała instalację interaktywną, którą zlokalizowano w największym centrum handlowym na świecie.

Instalacja Spring Fragrance to pełen… kwiatów i zapachów wiosenny ogród, który rozkwitł na pasażu przy Fashion Avenue, tuż obok butików Armani i Louis Vuitton. Dzięki kreatywnej technologii, klienci centrum mogą zanurzyć się w jednej z czterech unikalnych kompozycji zapachowych. Wystarczy tylko wybrać odpowiednią ikonę na ekranie dotykowym, a aplikacja wyświetli informację o zapachu, natomiast zaprogramowany przez Netizens system wypełni pomieszczenie delikatną mgiełką.

Spring Fragrance wzorowana jest na prezentacji z paryskiego Grand Musee du Parfum. Wystawę będzie można oglądać w Dubai Mall do 12 maja. O frekwencję zarządcy galerii handlowej mogą być spokojni, ponieważ co miesiąc odwiedza ją kilka milionów turystów z całego świata.

Netizens jest dostawcą rozwiązań technologicznych dla agencji interaktywnych, startupów oraz klientów, którzy stawiają na innowacje w marketingu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się