Do projektu najdelikatniejszej reklamy marki, IKEA zaprosiła agencje z Dubaju, by ta zakupiła miejsce na tylnej okładce magazynu „Good”, na której wydrukowano „najbardziej usypiającą reklamą w historii”. W jak sposób?
Rozkładając poszczególne elementy z gazety, możesz stworzyć przyjaciela bezsennych nocy. Pierwszą rzeczą, którą zauważysz, jest aromat, który wydziela urządzenie. Reklama jest drukowana lawendowym tuszem, ponieważ zapach ten jest znany z rozluźnienia mięśni, spowalniania bicia serca i poprawy jakości snu. Jednak najdziwniejszy jest fakt, że podłączając całość do USB, możesz dostać wiele więcej…
Zobacz również
PS
To nie pierwszy raz, kiedy marka wykorzystuję gazety jako nośnik kreatywnych reklam. W pewnej gazecie brand wykupił miejsce i zachęcał Panie do siusiania na nie. Dlaczego? Jeśli kobieta była w ciąży, nasikanie na specjalne miejsce w reklamie ujawniało specjalną zniżkę na łóżeczka dziecięce!
PS2
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Spokojny sen to dla wielu z nas najważniejszy punkt dnia. IKEA doskonale zdaje sobie z tego sprawę i już nie raz poruszała w swoich akcjach kwestię snu. Marka stworzyła muzyczne doświadczenie dla sceptycznych Szwajcarów, którzy nie byli przekonani do łóżkowych rozwiązań brandu. Do tego doświadczenia zaproszono niemiecko-brytyjskiego kompozytora Maxa Richtera, który jest autorem muzyki klasycznej łączonej z dźwiękami ambientowymi. Dzięki takiemu mixowi twórca mógł zabrać uczestników akcji w emocjonalną podróż po śnie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing