Kampania Benefia24 w sieci

Trwa kampania promująca aplikację mobilną Benefia24. Za działania komunikacyjne online odpowiedzialna jest agencja GoldenSubmarine.
O autorze
1 min czytania 2018-05-08

Benefia24 to aplikacja na urządzenia mobilne, która umożliwia w kilku prostych krokach zakupić ubezpieczenie OC i AC. Bez konieczności odwiedzania firmy ubezpieczeniowej czy telefonów do agenta. Ofertę można uzyskać dosłownie w 5 sekund, skanując QR kod znajdujący się w każdym dowodzie rejestracyjnym pojazdu. Płatność online finalizująca transakcję, pozwala otrzymać pełnowartościową polisę. Nie trzeba drukować ani wysyłać żadnych dokumentów – polisą jest plik w smartfonie bądź na tablecie.

Agencja GoldenSubmarine przygotowała strategię komunikacji, zaprojektowała i zbudowała serwis www poświęcony usłudze Benefia24, a także odpowiada za kampanię displayową w sieci i działania na Facebooku.

Na stronie internetowej można sprawdzić, jak błyskawicznie, w 4 krokach, ubezpieczyć auto, poznać opinie klientów oraz pobrać samą aplikację (działa we wszystkich środowiskach mobilnych i dostępna jest na Google Play, App Store i Windows Store).

W komunikacji wykorzystywany jest spot wideo, który na podstawie konceptu zaproponowanego przez GoldenSubmarine, wyprodukował dom produkcji filmowej Million Frames, a wyreżyserował Maciej Puczyński.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania i działania w social mediach ruszyły pod koniec kwietnia. Za zakup mediów odpowiada Bidlab.

Marka Benefia należy do Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się