Pierwsza nominacja została przyznana w kategorii Out Of Home za kampanię wizerunkową RE:EBOK PUZZLE zrealizowaną dla marki Reebok.
Celem kampanii było przypomnienie, że podczas dbania o własne zdrowie, musimy pamiętać o kondycji naszej planety. W ramach akcji śmieci, pozostawione przez uczestników jednego z maratonu, zostały zebrane i poddane recyklingowi. Z pozyskanego surowca powstały sportowe maty do ćwiczeń w kształcie puzzla, na których zostało nadrukowane przesłanie marki.
Zobacz również
Dwie nominacje przyznane w kategorii Branded Enteriaiment oraz Out Of Home otrzymał projekt H&M Dworzec dla marki H&M. Cut The Mustard razem z agencją eventową BRAVE został wyróżniony za trwający trzy weekendy (9-24 czerwca 2017) festiwal muzyczny zorganizowany na terenie Dworca Głównego.
Agencja Cut The Mustard zajmuje się planowaniem i przygotowaniem strategii oraz kreacji, a także pełną realizacją kampanii w duchu digital-first. Wśród klientów agencji znajduje się min. marka sportowa Reebok, ubezpieczyciel Aegon, producent leków Polpharma, producent produktów warzywnych i owocowych Dawtona.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]