Agencja 360 Content Team opracowała koncepcję redakcyjną i graficzną katalogów, a także przygotowała je do druku, łącznie z wykonaniem specjalistycznej obróbki fotografii, pozwalającej jak najwierniej oddać kolor farb. Zrealizowano trzy publikacje drukowane – jedną dla marki Dekoral („Katalog inspiracji” o objętości 76 stron) i dwie dla marki Bondex („Kolor ma znaczenie” – 48 stron oraz „Dom i ogród doskonały” – 40 stron). Agencja stworzyła również elektroniczną wersję „Lookbooka 2018” dla marki Dekoral.
Layouty wszystkich publikacji są nowoczesne i przejrzyste, zgodne z pozycjonowaniem danej marki. Wizualizacje pomieszczeń (rendery), których dostarczenie leżało po stronie Agencji, zostały opracowane we współpracy ze stylistami i architektami wnętrz. W każdym z tytułów uzupełnieniem warstwy graficznej są teksty inspiracyjne oraz porady ekspertów: redaktorów tytułów i serwisów Grupy ZPR Media („M jak mieszkanie”, „Moje Mieszkanie”, Urzadzamy.pl, Wymarzonyogrod.pl), stylistów, projektantów oraz architektów.
Zobacz również
Katalogi mają za zadanie wspierać osoby, które są na etapie remontu domu, mieszkania czy urządzania ogrodu. Inspirują do wyboru produktów najwyższej jakości w niebanalnych zestawieniach kolorystycznych. Katalogi będą dostępne w marketach budowlanych na terenie całego kraju.
360 Content Team to agencja, która funkcjonuje w strukturach Biura Reklamy spółki TIME SA (Grupa ZPR Media). Skupia ekspertów w budowaniu komunikacji z wykorzystaniem narzędzi content marketingowych. Zakres usług 360 Content Team obejmuje przygotowanie i wydawanie magazynów dla klientów (custom publishing), planowanie oraz realizowanie kampanii wielomediowych dla klientów branży budowlanej czy wnętrzarskiej (w oparciu zarówno o tytuły należące do Grupy, jak i zewnętrzne), realizację strategii komunikacji marki w social mediach, kompleksową usługę tworzenia i administracji witryn internetowych, produkcję sesji fotograficznych oraz filmów reklamowych, a także przygotowywanie strategii crossmediowych z wykorzystaniem wiedzy i potencjału Grupy ZPR Media.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]