Kampania reklamowa przebiega pod hasłem „Zmysł podróżowania”, a jej celem jest promocja weekendowej oferty POLREGIO, dzięki której podróżujący mogą za nieduże pieniądze odkrywać wyjątkowe miejsca w Polsce. W kampanii wykorzystane zostały komunikaty podkreślające walory podróżowania pociągami POLRGIO, dzięki którym mamy możliwość odkrywania Polski wszystkimi zmysłami i każdą podróż możemy przeżywać na 100%!
Działania reklamowe podzielone zostały na dwa etapy. Pierwszy dotyczył majówkowej oferty POLREGIO i promował nielimitowane przejazdy pociągami POLREGIO w ramach jednego biletu przez 10 dni. Drugi, który właśnie się rozpoczął, dotyczy weekendowych wyjazdów od godziny 18.00 w piątek do 6.00 w poniedziałek. Posiadacze biletu (bilet turystyczny i mini bilet turystyczny) mogą podróżować na jego podstawie po całej Polsce, a także na wybranych odcinkach linii kolejowych w Czechach i Niemczech.
Zobacz również
– Zaproponowana przez agencję oS3 strategia, wykorzystująca różne kanały i formy komunikacji była najbardziej trafna i oddająca ideę, jaka przyświecała nam przy tworzeniu Oferty Weekendowej POLREGIO – mówi Sylwia Szyszkowska-Wilkowska, Naczelnik Wydziału Marketingu i Promocji z firmy Przewozy Regionalne właściciela marki POLREGIO. – Wierzymy, że zaproponowane działania wraz z atrakcyjną ofertą przyciągną uwagę osób planujących podróże w wyjątkowe miejsca w Polsce, które pomogą im odkrywać nasz kraj wszystkimi zmysłami.
Zadaniem agencji oS3 było opracowanie strategii działań oraz idei kreatywnej, które pozwolą się wyróżnić na tle podobnych ofert na rynku, a także sprawią, że odbiorcy zapamiętają markę.
Efekty współpracy, w postaci szeroko zakrojonych działań reklamowych, widoczne są w internecie, szczególnie w komunikacji realizowanej za pomocą social media (Instagram, Facebook, w tym konkurs tematyczny na profilu marki), kanału YouTube czy materiałów sponsorowanych w serwisie Onet. Działania reklamowe obejmują również współpracę z influencerami, m.in. z Globstory (@globstory) oraz dedykowany blog na stronie POLREGIO. Na blogu zamieszczane są artykuły promujące najciekawsze miejsca w Polsce, do których można dojechać pociągami POLREGIO, ukazywane z perspektywy odkrywania ich różnymi zmysłami. Autorami publikowanych na blogu treści jest zarówno redakcja, jak i współpracujący z marką influencerzy, a także podróżni. W bliskiej przyszłości na blogu planowany jest również atrakcyjny konkurs dla wszystkich podróżujących pociągami marki POLREGIO, do wygrania w którym będą m.in. aparaty Instax czy vouchery na przejazdy pociągami POLREGIO.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Kampania potrwa do 22 czerwca. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Media Republic.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Naszym celem było przede wszystkim wyróżnienie się na tle typowych i powtarzalnych metod komunikacji, stosowanych przez konkurencję i skuteczne dotarcie do grupy docelowej – podkreśla Maciej Hilt, Business Development Director w agencji oS3.