Jako firma zajmująca się marketingiem internetowym, chcemy podzielić się naszym doświadczeniem i przykładami sukcesów.
O czym opowiemy? Wśród poruszanych tematów przejdziemy przez elementy budowy stron, funkcjonalności sklepów, rodzaju publikowanego contentu, porad z dziedziny social media, aż po ratowanie porzuconych koszyków. To jedynie kilka kwestii, które omówione zostaną w trakcie trwania konferencji. Po więcej zapraszamy na oficjalną stronę wydarzenia – www.trafficday.pl
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Kogo zaprosiliśmy? Prelegenci stanowią mieszankę reprezentantów firmy Traffic Trends, czyli głównego organizatora, oraz właścicieli sklepów internetowych, a przede wszystkim ekspertów branży e-commerce takich jak Paweł Fornalski, Mateusz Grzywnowicz, Paweł Mielczarek czy Grzegorz Brajewski. Jeśli dbasz o sprzedaż internetową, nie może Cię tam zabraknąć! Widzimy się 20.09.2018 w Digital Knowledge Village w Warszawie! Więcej info na www.trafficday.pl.