Świat Royals teraz dostępny dla użytkowników Androida

Atrakcyjne kobiety i interesujący mężczyźni, luksusowe gadżety i styl życia, ekskluzywne brandy i najlepsze imprezy VIP. Tak wygląda świat Royals App – gry społecznościowej, która podbija serca młodych ludzi i influencerów.
O autorze
1 min czytania 2018-05-14

Od teraz aplikację można zainstalować na urządzeniach pracujących na systemie Android.

Join the elite

Wystarczy kilka kliknięć, by rozpocząć intrygującą i niezwykle angażującą grę, w której stawką jest zdobycie tytułu „Royals”. Wykorzystując dynamiczne interakcje aplikacja dobiera atrakcyjne dla danego użytkownika osoby i prezentuje je w specjalnie opracowanych paczkach znajomych. Użytkownicy przyznają sobie wzajemnie punkty, budując relacje i wspinając się na kolejne poziomy. Cel jest jeden: osiągnięcie elitarnego statusu Royals, czyli dojście do ostatniego, dziesiątego poziomu, do którego obecnie należy zaledwie 2 proc. wszystkich użytkowników aplikacji. To dla nich organizowane są zamknięte, luksusowe wydarzenia i przygotowane są atrakcyjne nagrody i niespodzianki.

– Jesteśmy podekscytowani faktem, że w krótkim czasie udało nam się stworzyć produkt idealnie dopasowany do preferencji naszej grupy docelowej. Po sukcesie wersji udostępnionej na systemie iOS niezwłocznie podjęliśmy decyzję o nowym wdrożeniu i udostępnieniu wciągającego świata gry Royals App także użytkownikom Androida – mówi Tomasz Henel, CEO Royals App.  – Już teraz z niecierpliwością czekamy na wydarzenia, które zaplanowaliśmy dla wyjątkowej społeczności Royals – dodaje.

Społeczność się rozrasta

Dotychczasowi użytkownicy aplikacji na platformie iOS, na której wystartowała Royals App wygenerowali aż 420 tysięcy wzajemnych powiązań. Z aplikacji korzystają celebryci i influencerzy, a wzrastająca dynamicznie liczba użytkowników Royals App pokazuje, że połączenie funkcji znanych z Instagrama i Tindera w angażującą grę jest odpowiedzią na oczekiwania grupy docelowej. Wraz z premierą wersji na Androida producent wprowadził nowe, zwiększające atrakcyjność aplikacji, funkcje. Użytkownicy Royals App mogą m.in. obdarowywać się prezentami i korzystać z intuicyjnych podpowiedzi, jak rozpocząć rozmowę z interesującą ich osobą.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nie tylko online

Celem twórców Royals App jest stworzenie społeczności o podobnych zainteresowaniach i preferencjach, która wykroczy poza ramy wirtualnego świata. Posiadacze statusu Royals będą spotykać się na elitarnych imprezach w największych miastach w kraju i zagranicą.

Słuchaj podcastu NowyMarketing