Robert Olszewski zastąpi na tym stanowisku Magdalenę Stefaniak i zajmie się organizacją pracy działu obsługi klienta, wdrażaniem właściwych struktur i procesów oraz prowadzeniem efektywnego zarządzania kampaniami. Dodatkowo, będzie prowadzić procesy rekrutacyjne na specjalistyczne stanowiska, a także rozwijać zakres kompetencyjny zespołu obsługi klienta w zakresie raportowania i rozliczania kampanii.
Cieszy nas fakt, że do naszego zespołu dołączył Robert. To ekspert z ogromnym doświadczeniem na rynku reklamowym oraz cenną wiedzą, które pomogą nam utrzymać wysoki poziom obsługi klienta. Jego pojawienie się jest znakiem na dynamiczny i ciągły rozwój naszej agencji – komentuje Konrad Spoczyński, CEO Result Media.
Zobacz również
W ponad 13-letniej karierze w branży reklamy internetowej, Robert Olszewski współpracował z bardzo wieloma klientami reprezentującymi szerokie spektrum branż. Doświadczenie zawodowe zdobywał w CR Media, ClickAd oraz ARBOmedia (obecnie Ströer Digital Media), gdzie kierował działem sprzedaży bezpośredniej. Pracował również w Online Advertising Network (OAN) jako Partner Zarządzający. W ostatnim czasie był związany z Data Exchanger, gdzie pracował na stanowisku dyrektora sprzedaży. Olszewski jest absolwentem Akademii Leona Koźmińskiego na kierunku Marketing.