Łukasz Głombicki zakłada Whisky Media

Łukasz Głombicki - do niedawna szef komunikacji w LifeTube - zakłada własną agencję.
O autorze
1 min czytania 2018-05-17

Będziemy tworzyć treści, historie i kampanie, dzięki którym nasi klienci będą budowali prawdziwą więź ze swoimi odbiorcami i jeszcze skuteczniej realizowali swoje cele — mówi Łukasz Głombicki, prezes zarządu Whisky Media.

Whisky Media od początku ma silne wsparcie kreatywne – ze spółką stale współpracuje duet Patryk Bryliński i Maciej Kaczyński – twórcy kultowego fanpage’a Facecje i autorzy książki „Facecje. Historia coachem życia“. W zespole w ciągu kilku miesięcy pojawi się około 15 osób, spółka zamierza również współpracować z agencjami i podmiotami partnerskimi. 

Whisky Media będzie działać w 3 głównych obszarach – digital, content i wideo. Dział digital zajmował się będzie tworzeniem i optymalizacją stron internetowych, social mediami i komunikacją. Redakcja zajmie się content marketingiem, a za kompleksową produkcję materiałów wideo odpowiadał będzie zespół domu produkcyjnego. Agencja zamierza także inwestować w produkcję własnych treści wideo, serwisów internetowych i przestrzeni w internecie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj