Limitowana edycja Stock Prestige Vodka weszła do sprzedaży na początku maja br. z okazji zbliżającego się święta fanów piłki nożnej. Nowa butelka wyróżnia się luksusowym wzornictwem, a subtelna grafika nawiązuje do sportowego wydarzenia, podkreślając jednocześnie jego społeczno-kulturową otoczkę, czyli prestiżowych charakter międzynarodowej imprezy.
– Zaproponowana przez agencję koncepcja wykorzystania tematyki piłkarskiej przy tworzeniu tegorocznej limitowanej edycji wódki SPV spodobała nam się najbardziej, ponieważ Stock Prestige Vodka od początku istnienia pomaga konsumentom celebrować ważne globalne wydarzenia. Specjalnej edycji nie mogło zatem zabraknąć również przy okazji światowych rozgrywek piłki nożnej – mówi Sławomir Kreczmański, Senior Brand Manager marki Stock Prestige Vodka. – Chcemy, aby wódka Stock Prestige dawała naszym konsumentom możliwość świętowania wyjątkowych wydarzeń w prestiżowy sposób. Dlatego oprócz limitowanej edycji butelki nawiązującej do piłki nożnej, przygotowaliśmy konkurs konsumencki i serię wywiadów z celebrytami.
Zobacz również
W ramach kampanii wspierającej sprzedaż limitowanej edycji SPV, marka wystartowała z autorskim programem Stock Prestige Show, do którego należy m.in. konkurs konsumencki „Kibicuj Mistrzom w loży VIP”.
– Nadchodzący czas mistrzostw jest dla fanów wyjątkowym świętem, co odzwierciedliliśmy w projekcie. Rozmawiając z fanami marki, dostrzegliśmy, że istnieje potrzeba afirmacji miłości do piłki nożnej i przenieśliśmy ją na projekt, zachowując przy tym wartości prestiżowej marki alkoholowej – mówi Dominika Majcher, Senior Account Manager oS3. – Butelka wyróżnia się na półce charakterystycznym wyglądem i przywołuje piłkarskie emocje. Jest to istotne, bo ostateczna decyzja zakupowa podejmowana jest przy półce sklepowej, niezależnie od kampanii czy komunikacji. Od strony produkcyjnej wyzwaniem było więc opracowanie atrakcyjnego, przyciągającego uwagę sleeve’a przy jednoczesnej optymalizacji kosztów produkcji. Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektu końcowego i całokształtu projektu, który podkreśla nasze kompetencje także w obszarze wykraczającym poza digital – dodaje Dominika Majcher.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce