Blowek, Izak i Krzysiek Golonka w najnowszej kampanii marki STR8

Po wygranym przetargu, sieć partnerska TalentMedia przygotowała kampanię na YouTube dla marki STR8. Kampania pod hasłem "STR8 AHEAD - to czego pragniesz jest przed Tobą" prowadzona jest w ramach promocji nowej linii zapachowej produktów dla mężczyzn.
O autorze
0 min czytania 2018-05-23

W działania zostali zaangażowani jedni z najpopularniejszych YouTuberów: Blowek, Izak oraz Krzysiek Golonka. Każdy z influencerów w dedykowanym filmie na swoim kanale pokazuje co go w życiu inspiruje i w jaki sposób odniósł sukces. Wszystkie historie powiązane są z postacią ambasadorka marki, gwiazdą ligi NBA – Janisem Andetokunmbo. Dodatkowo cała akcja została wsparta reklamami bumper ads z wizerunkami twórców.

Sieć partnerska TalentMedia odpowiada za kompleksowe przygotowanie kampanii: strategię, kreację, produkcję oraz za zakup mediów. Kampania potrwa do połowy czerwca.



LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj