Firma MPM agd S.A rozpoczynając kampanię marki Sam Cook postawiła na świat wirtualny. W celu bezpośredniego dotarcia do grupy docelowej oraz budowania świadomości w Internecie rozpoczęto następujące działania on-line:
- Wprowadzenie dedykowanej strony internetowej: www.samcook.eu
- SEO – link building (tj. pozycjonowanie strony), monitoring wskaźników, content marketing
- Kampania targetowana na platformie Facebook
- Kampanie tekstowe i banerowe AdWords
- Reklama TrueView In-Stream w serwisie YouTube
Nowoczesna kampania marketingowa to również social media i współpraca z szeroko pojętą blogosferą. Marka posiada dedykowany profil na Facebooku, gdzie prężnie działa w obszarze Facebook Advertising (FB Ads). W przyszłości podejmie działania z kulinarnymi influencerami docierającymi do grupy docelowej.
Zobacz również
Promocja marki ma wyjść poza klasyczne wirtualne ramy. Kampania otrzyma wsparcie reklamowe w sprzedaży na materiałach POS oraz billboardy sponsorskie. W planach jest przygotowanie serii spotkań LIVE Cooking.
Ważnym elementem wpływającym na rozpoznawalność brandu są działania z partnerami handlowymi: Media Markt, Saturn oraz Media Expert. Przybiorą one formę remarketingu oraz landing page’ów marki w obszarze e-commerce.
Marka Sam Cook powstała na bazie doświadczeń profesjonalnych szefów kuchni. Najlepszych z najlepszych. Jest odpowiedzią na zmieniające się preferencje konsumentów, którzy chcą ten profesjonalizm przenieść do swoich domów. Aby do nich dotrzeć naszą kampanię mocno osadziliśmy w wirtualnych realiach i świecie social mediów. Prawie rok intensywnej pracy z budżetem o wartości 2 mln złotych pozwolił nam odpowiedzieć na najnowsze trendy rynku. Weszliśmy do segmentu premium i planujemy pozostać w nim na dłużej. – mówi Konrad Krasnodębski, dyrektor marketingu firmy MPM agd S.A.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing