MPM agd S.A rozpoczyna kampanię marki Sam Cook

Firma MPM agd S.A rozpoczyna kluczową fazę kampanii marki Sam Cook, która będzie realizowana przez cały 2018 rok. Od momentu rozpoczęcia prac koncepcyjnych nad nową marką, do wdrożenia pomysłu w życie minęło zaledwie 10 miesięcy. Całościowa wartość inwestycji wyniosła 2 mln zł.
O autorze
1 min czytania 2018-05-23

Firma MPM agd S.A rozpoczynając kampanię marki Sam Cook postawiła na świat wirtualny. W celu bezpośredniego dotarcia do grupy docelowej oraz budowania świadomości w Internecie rozpoczęto następujące działania on-line:

  • Wprowadzenie dedykowanej strony internetowej: www.samcook.eu
  • SEO – link building (tj. pozycjonowanie strony), monitoring wskaźników, content marketing
  • Kampania targetowana na platformie Facebook
  • Kampanie tekstowe i banerowe AdWords
  • Reklama TrueView In-Stream w serwisie YouTube

Nowoczesna kampania marketingowa to również social media i współpraca z szeroko pojętą blogosferą. Marka posiada dedykowany profil na Facebooku, gdzie prężnie działa w obszarze Facebook Advertising (FB Ads). W przyszłości podejmie działania z kulinarnymi influencerami docierającymi do grupy docelowej.

Promocja marki ma wyjść poza klasyczne wirtualne ramy. Kampania otrzyma wsparcie reklamowe w sprzedaży na materiałach POS oraz billboardy sponsorskie. W planach jest przygotowanie serii spotkań LIVE Cooking.

Ważnym elementem wpływającym na rozpoznawalność brandu są działania z partnerami handlowymi: Media Markt, Saturn oraz Media Expert. Przybiorą one formę remarketingu oraz landing page’ów marki w obszarze e-commerce.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Marka Sam Cook powstała na bazie doświadczeń profesjonalnych szefów kuchni. Najlepszych z najlepszych. Jest odpowiedzią na zmieniające się preferencje konsumentów, którzy chcą ten profesjonalizm przenieść do swoich domów. Aby do nich dotrzeć naszą kampanię mocno osadziliśmy w wirtualnych realiach i świecie social mediów. Prawie rok intensywnej pracy z budżetem o wartości 2 mln złotych pozwolił nam odpowiedzieć na najnowsze trendy rynku. Weszliśmy do segmentu premium i planujemy pozostać w nim na dłużej. – mówi Konrad Krasnodębski, dyrektor marketingu firmy MPM agd S.A.

Słuchaj podcastu NowyMarketing