TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

GoldenSubmarine z marką Starbucks

Agencja GoldenSubmarine realizuje kampanię „Pasja do kawy” dla marki Starbucks na rynkach europejskich zarządzanych przez AmRest.
O autorze
1 min czytania 2018-05-24

Działania obejmą siedem krajów – poza Polską, również Niemcy, Rumunię, Czechy, Węgry, Bułgarię oraz Słowację.

Celem kampanii jest zwiększenie świadomości na temat gatunków kawy, sposobów parzenia, roli kulturowej i historii tego napoju, a także reguł zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialności (C.A.F.E. Practices), którymi Starbucks obejmuje cały łańcuch dostaw – od plantacji z których pozyskuje ziarno, przez transport, magazynowanie, po palarnie i lokale.

Agencja GoldenSubmarine odpowiada za identyfikację wizualną i materiały graficzne, jak również strategię i główne założenia edukacyjne i komunikacyjne kampanii. W jej ramach planowana jest również produkcja spotów wideo z udziałem ambasadorów oraz działania z influencerami. AmRest realizuje również cykl eventów w swoich kawiarniach Starbucks zarówno w Polsce jak i na wspomnianych zagranicznych rynkach. Całość działań „Pasja do kawy” trwa od kwietnia do końca 2018 roku.

„Wierzę, że inne podejście do projektu pozwoli nam zbudować większą świadomość marki Starbucks jako eksperta i pasjonata kawowego i otworzy przed nami możliwość rozbudowywania projektu o dalsze działania i narzędzia w przyszłości” – mówi Karolina Kobiela, Senior Digital & CSR Communication Manager Starbucks Europe, odpowiadająca za markę w strukturach AmRest.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing