Działania obejmą siedem krajów – poza Polską, również Niemcy, Rumunię, Czechy, Węgry, Bułgarię oraz Słowację.
Celem kampanii jest zwiększenie świadomości na temat gatunków kawy, sposobów parzenia, roli kulturowej i historii tego napoju, a także reguł zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialności (C.A.F.E. Practices), którymi Starbucks obejmuje cały łańcuch dostaw – od plantacji z których pozyskuje ziarno, przez transport, magazynowanie, po palarnie i lokale.
Zobacz również
Agencja GoldenSubmarine odpowiada za identyfikację wizualną i materiały graficzne, jak również strategię i główne założenia edukacyjne i komunikacyjne kampanii. W jej ramach planowana jest również produkcja spotów wideo z udziałem ambasadorów oraz działania z influencerami. AmRest realizuje również cykl eventów w swoich kawiarniach Starbucks zarówno w Polsce jak i na wspomnianych zagranicznych rynkach. Całość działań „Pasja do kawy” trwa od kwietnia do końca 2018 roku.
„Wierzę, że inne podejście do projektu pozwoli nam zbudować większą świadomość marki Starbucks jako eksperta i pasjonata kawowego i otworzy przed nami możliwość rozbudowywania projektu o dalsze działania i narzędzia w przyszłości” – mówi Karolina Kobiela, Senior Digital & CSR Communication Manager Starbucks Europe, odpowiadająca za markę w strukturach AmRest.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing