Celem kampanii jest zachęcenie konsumentów do wzięcia udziału w ogólnopolskiej loterii promocyjnej zorganizowanej przez Viscoplast, w której do wygrania będą m.in. vouchery na wakacje z biurem podróży Itaka, rowery górskie i wiele innych nagród.
Akcja ma charakter promocyjno-sprzedażowy. Działania 360 st. prowadzone są m.in.: w telewizji – gdzie wykorzystywany będzie 10-sekundowy spot. Jego długość została dobrana specjalnie pod działania call2action. Planując kampanię naszym priorytetem było zmaksymalizowanie zasięgu i ilości kontaktów z reklamą – mówi Piotr Szubski, Media Manager w Codemedia.
Zobacz również
W ramach kampanii prowadzone są także działania In-Stream na kanale YouTube, w których wykorzystywany jest ten sam materiał wideo co w telewizji. Dodatkowo akcja mocno wspierana będzie działaniami w programmaticu, na Facebooku oraz w kanale Trade.
Zależało nam na tym, aby cały ruch promocyjny docelowo kierowany był na stronę internetową loterii, gdzie konsument będzie miał możliwość zapoznania się z listą nagród i regulaminem – dodaje Piotr Szubski, Media Manager w Codemedia.
Kampania potrwa do końca czerwca 2018 roku.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing