PKO Bank Polski ze statuetką „Lamparta 2018”

PKO Bank Polski otrzymał statuetkę „Lamparta 2018” za budowanie wizerunku marki nowoczesnego banku. Głosami oddanymi przez konkurencję w badaniu Kantar TNS zajął 2 miejsce.
O autorze
1 min czytania 2018-05-25

Celem działań PKO Banku Polskiego – zarówno biznesowych jak i społecznych – jest utrwalanie wizerunku marki jako polskiej, przyjaznej i godnej zaufania instytucji finansowej. Bank od lat rozwija relacje z otoczeniem, prowadząc aktywne działania na rzecz społeczeństwa i z jego udziałem. Wspiera wydarzenia i projekty edukacyjne, obywatelskie, kulturalne i charytatywne. W każdym obszarze działania PKO Bank Polski wykorzystuje najnowsze technologie. Tworząc i rozbudowując nowoczesne platformy komunikacji zwiększa dynamikę oraz efektywność dialogu, wzmacnia wizerunek i umacnia pozycję lidera polskiej bankowości.

Zmiana wizerunku szczególnie w przypadku tak dużej organizacji wymaga czasu. Organizatorzy konkursu, wręczając nagrodę podkreślili, że Bank staje się coraz bardziej nowoczesną instytucją również w obszarze komunikacji marketingowej i społecznej oraz zwrócili uwagę na spoty telewizyjne, działalność poprzez media społecznościowe, lokalną i Fundacji Banku.

Jesteśmy świadomi siły oraz wartości marki PKO Banku Polskiego i nieustannie wykorzystujemy jej zalety do rozwoju potencjału biznesowego. Satysfakcja klientów oraz budowanie z nimi trwałych relacji są główną siłą napędową wzrostu PKO Banku Polskiego. Szczególną wartością tej nagrody jest to, że zwycięzcy są wyłaniani w drodze głosowania konkurencji – powiedział Piotr Podstawek, dyrektor Biura Strategii i Segmentacji Marketingowej w PKO Banku Polskim.

PKO Bank Polski w tym roku wdrożył nową platformę komunikacji marketingowej, którą rozpoczął spot wizerunkowy „Kluczowe decyzje”, wyreżyserowany przez nominowanego do nagrody Oscara Tomasza Bagińskiego. Do tej pory reklamę obejrzało blisko 6,5 mln osób. Teraz Bank promuje produkty dla MSP w ramach kampanii „Wspieramy firmy od startu”.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Żeby móc komunikować się z młodymi, bank jest tam, gdzie oni – czyli w Internecie i mówi ich językiem. W tym roku zrealizował kampanię internetową „Możesz wszystko, ale nie musisz” z udziałem Macieja Musiała, jednego z najpopularniejszych aktorów młodego pokolenia. Poprzez zabawne sceny pokazuje atuty produktu dla młodzieży, czyli PKO Konta dla Młodych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing