TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

„Poznaj moc koloru” — rusza najnowsza kampania 360 marki Semilac

25 maja w mediach masowych ruszyła ogólnopolska, zintegrowana kampania marki Semilac. Podobnie jak w zeszłym roku będzie przekonywać klientki o tym, że „Najlepszy kolor to trwały kolor”. Działania komunikacyjne zbudowane wokół hasła „Poznaj moc koloru” będą widoczne w telewizji, prasie i w digitalu.
O autorze
1 min czytania 2018-05-25

Kampania 360, której oficjalny start przypada na 25 maja wraz z premierą nowego spotu, zyskuje nowe hasło przewodnie „Poznaj moc koloru”, które nawiązuje do trwałości i najwyższej jakości produktów Semilac. Ubiegłoroczne motto brzmiące „Najlepszy kolor to trwały kolor” będzie również podkreślane w regularnej komunikacji, stając się wyróżnikiem dla całej marki. Nowe, szeroko zakrojone działania, poza atrybutami produktów, podkreślą również mocną pozycję firmy na rynku. W kampanii pojawią się znane twarze – Margaret oraz Agnieszka Woźniak-Starak.

— Obie gwiazdy wyznaczają i kreują trendy, będąc uosobieniem nowoczesnych, silnych i świadomych kobiet. Razem tworzą energetyczny i kolorowy duet, który doskonale odzwierciedla charakter marki Semilac i podkreśla jej profesjonalizm. W najnowszej reklamie, która już dzisiaj pojawi się w topowych, ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, gwiazdy wcielą się w role kultowych bohaterek ze świata filmu — mówi Joanna Mączka, dyrektor marketingu marki Semilac. — Liczymy, że nasza reklama, dzięki swojej nieszablonowej formie i stylistyce, wzbudzi szerokie zainteresowanie widzów — dodaje.

Za koncepcję kreatywną spotu odpowiada agencja PZL, za produkcję – studio Film Republic, natomiast post-produkcję – studio Badi Badi. O udźwiękowienie zadbała firma HALO. Sesję zdjęciową stworzyła Zuza Krajewska. Z kolei agencja Havas PR koordynuje działania z zakresu public relations.

Zintegrowana kampania pojawi się w telewizji, najpopularniejszych tytułach prasowych, social media oraz na kanałach Youtube.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj