Głównym elementem wizerunkowym w ramach kampanii „Tysiąc emocji. Jedna twarz. Nawilżaj ją. Naturalnie.” jest lokalnie wyprodukowany spot z ambasadorkami projektu: Kasią Bigos, Stylizacje TV, oraz Jestem Kasia.
Hubem komunikacyjnym kampanii Hydra Vegetal jest serwis konkursowy, na którym użytkownicy za pomocą generatora video mogą w prosty sposób stworzyć minivideo, ukazujące emocje, które wyraża ich twarz. „Mądre i świadome podejście do pielęgnacji twarzy pozwala w nieskrępowany sposób wyrażać siebie. To na tym insighcie oparte są wszystkie działania kampanijne” komentuje Joanna Gerlee Creative Director Digital Kingdom.
Zobacz również
Aktywacja prowadzona będzie przez najbliższy miesiąc. Dodatkowo Klient w ramach współpracy z agencją Chatbotize uruchamia dedykowanego chatbota zintegrowanego z serwisem www.
Agencja Digital Kingdom odpowiada za strategię i kreację, wdrożenie i utrzymanie serwisu www, kreacje display zarówno lokalne, jak i adaptację globalnych materiałów.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]